Gootti.net

Vappuhulina !

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:19
Voi olla, että minäkin tulen piipahtamaan vähäksi aikaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:22
Menenkö minä sitten muita miittailjoita kompassille vastaan, sillä olen keskustassa jo klo 12 eteenpäin ja ehdin kyllä tylsistyä paljon ennen viittä?
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:25
Minä ja kaveri emme nyt sitten ole tulossa. :/

Menemme kyllä käymään kampissa ja heilumme siellä jonkin aikaa, luvatta.
Teemme pikaiset ostokset ja lähdemme bussilla takaisin kotia päin.

Eli toisella kerralla sitten.. :>
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:26

Lainaus: Iiriva

Menenkö minä sitten muita miittailjoita kompassille vastaan, sillä olen keskustassa jo klo 12 eteenpäin ja ehdin kyllä tylsistyä paljon ennen viittä?

No, jos mä tulen niin olen kyllä jo hyvissä ajoin Kompassilla
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:42
Minne te nyt ootte menossa? Mä oon menossa sinne Nosturiin tsiikaamaan maailman parhaan bändin kalpeaa varjoa (hihi) ja sitä ennen pitäis kai jo hyvissä ajoin olla jossain lataamassa itseään fiiliksiin. Tosin klo 18 pitäis olla haastattelemassa niitä.

Mistä tulikin mieleeni, että pitäisi varmaan jotain kysymyksiä keksiä. Huoh. Ja missäköhän mun haastattelukamat on, onkohan ees pattereita tohon tallentimeen. Jejee.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:48
Miekin tulen
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:50

Lainaus: Ximmo

Minne te nyt ootte menossa?

Ovat ymmärtääkseni menossa jonnekin Kaisaniemen puistoon tai muualle ikärajattomaan paekkaan.
  • Lähetetty: 29.04.2008 23:13

Lainaus: kuopassa

Ovat ymmärtääkseni menossa jonnekin Kaisaniemen puistoon tai muualle ikärajattomaan paekkaan.

Joo, tai Kiasmalle. Ompi mysteeri mihin päädytään. Kampin Narinkkatorillakin olisi joku musiikkitapahtuma ?
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.04.2008 07:20
Miun juna on Helsinkis 20 yli 4 että oon varmaan kompassilla aika ajoissa :P
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.04.2008 10:23

Lainaus: Tuulentytar

Miun juna on Helsinkis 20 yli 4 että oon varmaan kompassilla aika ajoissa :P

No prkl, mää jouduin kirjautumaan sairaan aikaisin hostellista ulos että kivvaa on. :| eli alottelen varmaan vähän aikasemmin tätä vappuhulinaa, dokaan yksin salmaria.

En ehi vissiin kuin pyörähtää siäl ku pitää käydä Misfitsitkin tsekkaamassa. Se yks ylimääränen lippu vielä olis, ellei frendi huijaa jotain kaveriaan ostamaan sitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit