Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Omituisia asioita sitten omituinen hiippari tuleekin miettineeksi...

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.02.2007 14:50
Mikä on väärin,jokaisen mieli toimii omalla ja yksilöllisellä tavallaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 10.02.2007 16:11
Minulle tuli tästä keskustelusta mieleen, että minusta on aika kauheaa, kun jotkut ihmiset kieltävät toisen ihmisen masennuksen. Siis en nyt tarkoita niitä tapauksia, joissa henkilö itsekin tietää, että hänen "masennuksensa" on vain hetkellistä pahaa mieltä. Mutta kun on oikeasti masentuneita ihmisiä, ja joku tulee sanomaan, etteivät he muka oikeasti olisi masentuneita. Se on vähän sama asia, kuin joku sanoisi, että "ei sinua nyt voi oikeasti sattua" tai "ei sinua voi oikeasti väsyttää". Huono esimerkki, mutta kuitenkin. Eihän sitä loppujen lopuksi voi kukaan muu kuin ihmisen itse tai korkeintaan lääkäri, määritellä, milloin masentaa ja milloin ei.

Lisäksi olen huomannut joidenkin kuvittelevan, että masentunut ihminen kulkee aina surullisen näköisenä tms. Tiedän ihmisiä, jotka ovat välillä hyvinkin iloisen ja seurallisen oloisia masennuksestaan huolimatta. Ja sitten taas toisin päin; on väärin määritellä luonteeltaan tai olemukseltaan muuten vain esimerkiksi hiljainen tai vakava ihminen poikkeuksetta masentuneeksi.

Anteeksi tämä sekava purkautumiseni, piti vain tulla selittämään kun olen tuollaista ikävää suhtautumista nähnyt ja kokenut.
  • Lähetetty: 12.02.2007 15:22

Lainaus: Swanette

Anteeksi tämä sekava purkautumiseni, piti vain tulla selittämään kun olen tuollaista ikävää suhtautumista nähnyt ja kokenut.

Eipä tuo mitään,minä itsehän täällä ikävästi purkaudun melkoisen usein.
  • Lähetetty: 12.02.2007 15:25

masentunut ihminen kulkee aina surullisen näköisenä tms. Tiedän ihmisiä, jotka ovat välillä hyvinkin iloisen ja seurallisen oloisia masennuksestaan huolimatta. Ja sitten taas toisin päin; on väärin määritellä luonteeltaan tai olemukseltaan muuten vain esimerkiksi hiljainen tai vakava ihminen poikkeuksetta masentuneeksi.

Olen samaa mieltä.
Minulla on esimerkiksi kaveri joka on hirveän iloisen oloinen ja pirteä,mutta hänellä on todettu vaikea masennus.
Mitä minuun tulee,en vieläkään sanoisi itseäni masentuneeksi,vaikka kuulemma olen...Tai no,saattaa kuulemma olla että minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Hienoa....
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.03.2007 21:11

Lainaus: Morfinsia

lappeenrantalainen(ainakin minun käsitykseni mukaan)

Kyllä onpi Lappeenrantalainen bändi. Laulaja on kamuja.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 26.03.2007 23:45

Lainaus: Morfinsia

Eipäilin vahvasti saaneeni aivoihini jonkin vamman löydettyäni räpin josta pidin ja joka todellakin kosketti. Nyt tuo biisi on parhaiden biisieni listalla.
epätavallinen räppi,epäräppimäinen ja jollain tavalla goottilainenkin... sanat ovat aivan ihanat,niin kauniin surilliset. julmatkin tavallaan.

Tuli tuosta mieleen, ja pakko mainita, että minäkin olen löytänyt yhden (ja oikeastaan vain sen yhden) rap-kappaleen josta pidän. Se on Mariskan biisi nimeltä Murha. Hyvin epätavallinen räpiksi minusta, vaikka mikä minä olen sitä genreä toisaalta määrittelemään kun en sitä juuri koskaan kuuntele.
  • Lähetetty: 31.03.2007 00:59

Mariskan biisi nimeltä Murha. Hyvin epätavallinen räpiksi minusta, vaikka mikä minä olen sitä genreä toisaalta määrittelemään kun en sitä juuri koskaan kuuntele.

Minäkin olen kuullut kyseisen biisin,pidin siitä,vaikka en yhtä paljon kuin mainitsemastani räpistä joka muuten on arkullatanssijan biisi(siis kyseisen artitin sanoirukset ja soundi ovat vain sellaisia jotka minuun kolahtava,vaikka räppiä ovatkin.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.06.2007 18:32
Tämän takia aloitin tällä foorumilla käymisen. Te osaatte kyseenalaistaa.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:35
ite oon aika erakko. kun oon jossain seuras välillä yritän tehä parhaani et vaikuttais siltä etten jaksa niitä mut kyl mä oikeesti oon ihan omis maailmois. kyllä saatan olla masentunu se on mulla todettu. vaikka aika monet väittää etten varmanakaan oo masentunu. kuhan se mun mielestä on niin kivaa vaikuttaa semmoiselta-.- joo oon pirtee ja iloinen seuras mutta vain sen takia ettei muhun kyllästytä. Muuten oisin mielellään ihan hiljaa ja kattois johonki tyhjyyteen.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2007 06:32

Lisäksi olen huomannut joidenkin kuvittelevan, että masentunut ihminen kulkee aina surullisen näköisenä tms. Tiedän ihmisiä, jotka ovat välillä hyvinkin iloisen ja seurallisen oloisia masennuksestaan huolimatta.

niin on helppoa olla seurallinen hovin seurassa,mutta yksin...no antaa olla..avaudun harvoille

minusta on aika kauheaa, kun jotkut ihmiset kieltävät toisen ihmisen masennuksen.

tuleepa mieleen omat vanhemmat jotka sivuuttivat täysin jo varhain säröilleen mieleni..eivät apua hankkineet..ja nyt "kärsivät" siitä että on liian myöhäistä..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit