Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.05.2008 22:26
Mitenkä pirussa lauantaina kirpparilla ollessani sain poltettua huuleni auringossa, mutta kaiken lisäksi sain vielä flunssan..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.05.2008 08:17
Sisso. Nysse ämmä sit ois kipeä. Jee, ja pitäisi mennä bänditreeneihin ja vaikka mitä.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2008 08:52
Mokoma pummi, vois mennä töihin ajoissa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.05.2008 09:58
Vastuuhenkilönä 4 h... -.-
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.05.2008 11:21
Tänään on maanantai... jos se riittäisi minulle valituksen aiheeksi, mutta ei nyt, on kauhea stressi siitä että perjantaina on yliopiston pääsykokeet... lukeminen on vähän jäänyt, tai no olenhan lukenut molemmat kirjat kertaalleen läpi ja vähän kerrannut ,mutta se ei ei riitä vielä mihinkään neljä päivää aikaa yrittää takoa jotain päähänsä sen jälkeen kun illalla pääsee töistä. Saattaa kyllä hyvinkin tulla välivuosi ens vuodeksi, siihen pitää jo valmistautua ajatuksellisesti.

salasanani oli kadonnut koneesta ja en ole päässyt tänne varmaan pariin viikkoon kirjoitteleman mitään...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.05.2008 11:39
Voi että mua risoo tietynlaiset gootit. Risoo niin perkuleesti. "Siis vähänkö oon erikoinen ja kreisi ja mietin aina tällasii ja tällasii juttui koska oon niin pimee hei ja sit mul on ihan sikki huumorin_taju"

...JOIN THE CLUB. Oman erikoisuuden korostaminen tasapäisessä - KYLLÄ, TASAPÄISESSÄ - alakulttuurissa on harvinaisen teiniä.

Kiitos kun sain avautua.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2008 11:47
Rehellisesti sanoen: montako oikeasti erilaista ihmistä löytyy maailmasta? Hmm...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.05.2008 11:47
pitäis lukea ruotsia, mutta kun ei ollenkaa jaksais
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2008 11:50
pitäs tehä koulu juttuja mutta ei innostas
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2008 14:13
Pääsykoekirjat on tylsiä. Nyt kun niitä on pakko lukea ni ei vois vähempää kiinnostaa. Toisaalta jos niitö ei ois pakko lukea ni mä olisin jo ahminut nää kirjat

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit