Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:11
Tämä ketju avataan pitkäksi venähtäneen tilalle, jatkakaa kitinöitänne täällä
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:28
no jospa vaikka aloittaisin... väsyttää. innostuin viime yönä yhden aikoihin siivoamaan vaatekaappiani kun etsiskelinn silikoniolkaimia(vaan eipä löytyneet) ja menin nukkumaan vasta kahden aikoihin. taas oletettavasti menee koulussa pitkään koska jouduttiin äsken aloittamaan alusta koko työ kun tuli pieni moka. ei jaksaisi paljoa kiinnostaa roikkua koululla yhdeksään asti eikä voikkaan(hälyty menee päälle) mutta ennen kahdeksaa ei kotona ole kukaan.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2008 16:07
Hissan koe oli liian vaikea Okei, saan siitä silti aika varmasti lähelle kymppiä, mutta kuitenkin... Huonoiten mennyt hissan koe pariin vuoteen.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 17:55
Kävin ottamassa muutaman kuvan autostani, ja valotuksethan meni ihan päin peetä, kun piti koittaa saada kuvat nopeasti pilvien välistä pilkahtavan auringon aikana eikä aikaa riittänyt oikeiden säätöjen hakemiseen. Ja nyt kun olen jo takaisin kotona sisätiloissa, siellä taivaalla ei näy yhtä ainuttakaan pilvenhattaraa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.04.2008 18:07
En halua muuttaa opiskelemaan jonnekii muualle:<
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.04.2008 18:46
Ulkona ollessa särkee koko ajan päähän, silmät vuotavat solkenaan ja henkeä on vaikea saada.
Jonkin sortin siitepölyallergiahan minulla taitaa olla, joka kevät kun on aina tämä sama juttu, mutta pakko kärsiä, kun ei ole rahaa mennä niihin testeihin - saati sitten ostaa taas uusia lääkkeitä.

Pitänee pärjätä Buranalla ja koettaa välttää liiallista ulkona olemista.
Kirjoittanut: Aniron (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.04.2008 19:02
Voisin itkeä ääneen, tai vetää itkupotkuraivarit. Kela sössiny työttömyyspäivärahojen kanssa, eikä ole tehneet päätöstä, joten ei ole tehty myöskään asumistukipäätöstä. Joita kumpiakin on tässä... kuukausi odoteltu... No, syöminen toki on aika yliarvostettua mutta jos nyt kuitenkin kerran viikossa...
Taitaapi tulla reissu sossunluukulle. Josta ei tietenkään sieltäkään heru penniäkään.
Ah.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 17.04.2008 19:11

Lainaus: Aniron

Taitaapi tulla reissu sossunluukulle. Josta ei tietenkään sieltäkään heru penniäkään.

Kannattaa kuitenkin mennä kokeilemaan!
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2008 21:05
Pöytäkoneen hiiri on ottanut lopputilin En tajuu mikä sille on tullu. Patterit ei ole loppu(koitin uusia), näppis toimii jne. Hiiri vaan ei liikahdakkaan.
En jaksa mennä huomenna kouluun. En ole yhtään koulu tuulella ._. Väsymystä esiintyy myös.
Ja olen ollut kolme tuntia Suomessa ja jo olen suututtanut ihmisen ja itkenyt. Viikon olinkin jo itkemättä.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2008 21:18
Esitelmä huomenna ja kaikki kaverin käsissä ja epäilen, tekeekö hän sen 100 % ahkeruudella, varsinkin kun häntä ei kyseinen aine pahemmin kiinnosta.
Huomenna on disco, jota olen järkkäämässä ja epäilen, ettei sinne tule kukaan.
Kaverit angstaa ja jos mä angstaan, niin eihän sillä ole mitään väliä. Eihän mulla ole tietenkään valittaa siten, että kaverit edes yrittäis lohduttaa.
Ja koulu on kohta ohi. Peruskoulu jää taaksen. *nyyh*
Meidän luokka on just paras. Ja sit lukioon, josta en tunne melkein ketään. Jos edes pääsen sinne. Kaikki sanoo, että pääsen, mutta epäilen. Ja jos en pääse, niin mun maailma romahtaa ainakin jossain suhteessa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit