Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.04.2008 20:15
Möh, ei yhtään huvittaisi huomenna lähteä Kankaanpäähän. Tiedän kyllä että siellä on kivaa ja silleen, mutta jotenkin on nyt veto pois ja haluaisin vaan pööpöillä kotona. Ei tahdo, ei.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2008 20:20
Liikaa kouluhommia niin leviää pää. -___-
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.04.2008 22:32
Yläkerrassa on bileet ja minä möllötän yksin tv:n ääressä. Tai no, ei se minua juurikaan haittaa, vaikka olenkin ypöyksin pe-iltana, mutta kun minulla on huomenna työpäivä ja yöllä olisi ihan kiva nukkuakin. O.o

Ja ai niin, pitäisi vielä kokatakin, vaikka kello on jo näin paljon.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.04.2008 09:48
Jahas. Kohta töihin ja totesin juuri, että töihin on myös hankala päästä kun on lauantai. Että jee. Ja tämänkin illan saan möllöttää yksinäni.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.04.2008 13:37
Mä haluisin pitää tota yhtä kaunista viktoriaanistyylistä hametta, mutta ongelmani on, ettei ole sen kanssa mitää järkevää yläosaa eli se siitä. Ainoa samettihameeni on pari senttiä turhan pitkä ja sen kanssa paras olisi korsetti.. ÄÄh.. Mulla ei oo mitää hyviä kuteita, täytyy tavistella.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2008 13:57
Minulla oli ISO rakko jalkapohjassa.. Revin sen eilen illalla ja nyt sitä kirvelee... Se ei vissiin tykkää siitä että peitin sen ihoteipillä..
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.04.2008 14:12
KRIÄÄÄH!! Autostereoiden asennusprojekti kasvoi kertaluokka tai paria suuremmaksi yhdessä hujauksessa. Uudet kaiuttimet on sen verran isot että niille pitää rakentaa uudet kotelot lasikuidusta, ja siinä riittää työtä ihan riittävästi. Eikä tällaiseen urakkaan oikein olisi aikaa, eikä rahaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.04.2008 17:30
V.i.t.t.u mä hajoan masennukseeni.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2008 19:24
Sormi hiertyi auki kun hakkasin jäätä takapihalta Huomenna ei sitten pysty tekemään mitään lumien sulamisen hyväksi. Tahtoo ne pois!
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 15:45
Veiressäni on 1/4 daim kakkua, mutta pitää odottaa että se sulaa, kun se on jäässä..
tahtoo jo daim kakkua!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit