Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.07.2008 20:49
Olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä ja väärässä maassa. Tästä voisin valittaa ummet ja lammet päivittäin...*Vinkuu kitisee natisee valittaa ja jankuttaa*
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2008 22:43
Pitää käydä sossussa huomenna. Vein pari viikolkkoa siitten laskun sinne ja perjantaina tuli valitus ettei laskua ole maksettu... Tekee niin hyvää keskivaikeasta ahdistuksesta (kiitos koulukiusaus ja koulunpsykologi joka neuvoi pukeutumaan ja olemaan normaalimpi) kärsivälle tämmöinen...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 23:17
-Siwassa on surkeat pestovalikoimat.
-Pitikin ostaa langaton hiiri ja näppis, ei tästä ny kovin paljon hyötyä ole ja taas hiirestä kohta patterit loppu.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.07.2008 02:57

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä ja väärässä maassa.

Jossain Brasilian (tai jossain siellä suunnassa) sademetsässä asuu ihmisheimo, joka elää tänäkin päivänä samaan tapaan kuin yli 1000 vuotta sitten. Aikahypyn tekeminen on siis mahdollista ja elinpaikankin vaihtaminen siinä sivussa. Eli jos kommarivaltioon menet, päädyt jonnekin 1950-luvulle ja jossain Afrikan seudulla saatat päästä aika tarkasti sellaiseen ympäristöön, joka muistuttaa aikaa satakunta vuotta sitten.

Lainaus: Cata

Mitä seurais, jos ilmoittaisin poliisille miehestä, joka tarjoaa mulle 100 euroa seksistä?

Saisit ehkäpä vahingonkorvauksia ja ainakin kuritettua sitä kunnianloukkauksen tehnyttä ja seksipalveluiden ostamista yrittänyttä jamppaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2008 09:26
Minua ihmetyttää ihmisten kummallinen pätemisen ja itsensä korostaminen kohdatessaan goottityylisen tai mustiinpukeutuvan itsevarman ihmisen. Jotain omaa heikkouksien peittelemistä se on, koska sitte ku ne alkaa vuodattaa suuree ääneen tietojaan ja korostavat aikuisuuttaan ja paremmuuttaan, kaikki pohjautuu jotenkin kummasti niihin tylsiin ja puhkikuluneisiin stereotypioihin ja näitä poikkeavia pidetään vain aikuisina murrosikään jämähtäneinä aivottomina nuijina. Tässä ihan hetki sitten kävin jälleen keskustelua, joss tulin miettineeksi tätä ilmiötä, joku viisas hyökkäsi siihen kertomaan, että olen teini, joka uholla ja angstilla koittaa peitellä lapsellisuuttaan. Että leikin vain typeriä prinsessaleikkejäki ja koitan olla pikku teinihevari joita on joka nurkka täynnä muutenkin. Nostin sitten pääni ja vastasin vähän yliasialliseen sävyyn, että tiedän kyllä mistä puhun ja muuta. Sitten parin viestin jälkeen tämä vastakkainen osapuuoli alkoi vetämään mukaan kaikkea eläintensuojeluasioita ja vastaukseni jälkeen tämä toinen häipyi, koska tajusi, ettei hänen panoksensa riitä enää tähän taisteluun. Miten ihmeessä meitä pidetään jotenkin aivottomina ja mistään mitään tietämättöminä ja sitten ku vastataan ni niillä menee pulla suuhun? Tuntuu, että tavalliset pulliaiset ois jotenkin kauhee ylimielistä sakkia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.07.2008 18:08
Nyyh, haluan rakkautta, mutta en tule näkemään ukkoani lähes kolmeen viikkoon. Yhyyyy.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2008 10:50
Käsi leikettu, turkasen turvonnut ja halavatun kipeä (osittain juuri sen turpoamisen takia)... Paketissa 2 KUUKAUTTA, hitto, muistaakseni kipsiäkään ei tarttenut pitää näin kauaa. Sain kuitenkin KYSsin kirra kolmosen viimeisen neonpinkin siteen, nykyisin sinne tilataan vaan tylsiä värejä...

Mutta tänä kesänä ei siis tartte uida, ratsastaa, puuhailla mökillä mitään, ajaa autoa (isällä olis automaattivaihteinen... hmm...), rullaluistella, pyöräillä, tiskata, käyttää mitään kapea, ei-joustavahihaista vaatekappaletta, soittaa pianoa/kitaraa, saunoa... AAARGH. Ja niin kauan kun tartten noita särkylääkkeitä, niin en saa juoda viinaakaan ettei maksa(?) kuole... ja muutenkin, etten rupee varomattomaksi ja telo tuota uudestaan.

Kuukausi sairaslomaa näin alkuun, sit ovat jörjestänet töissä jotain paperihommia joista selviää yhdellä kädellä. Eikä siinä vielä kaikki, huonossa lykyssä joudun vielä johonkin hiivatin kuntoutukseen sen kahden kuukauden jälkeen... tai lääkäri totesi että "ei kannata odottaa, että käsi toimisi normaalisti siteiden poiston jälkeen".

Ja kaikista huvittavinta on, että mulla on oikesti 5 tikkiä, ja hiton pieni haava. Ja joku metallinen ankkuri tuolla sormen sisällä...

Onneiks oon sentään oikeakätinen...
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:13
Kuulokkeet hajosi D:

Jokaisella sienipilvellä kuitenkin on se hopeareunus; Toiselta puolelta kuuluu vielä .
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:17
Hitto. Björk peru keikkansa, jotenka mihin sitä nyt viittii mennä torstaina dokaamaan. ;8
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:25
Tässä sen näkee, että mä olen virheyksilö, joka pitäis listiä tai lukita sitten johki häkkii, ettei se pääse tekee mitää valvomatta.. YÄÄH! Gimme a gun, i can stop this.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit