Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:51
Tuli tehtyä eilen hukkareissu ouluun.
Menin ENMG tutukimuksiin, ja lääkäri totesi jo ennen kuin aloitti tutkimisen että ei tämä vaiva ole kyllä hermostoperäinen, mutta tutkitaan nyt sitten. Ja eihän se ollut, hermoni toimivat täydellisesti. Nooh, onpahan se vaihtoehto pois suljettu.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2008 23:56
Saatanan saatana.. Mulla on elohiiri oikeassa silmässä. Kiva yrittää keskittyä datapalloiluun kun tarkempi silmä nykii armottomasti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2008 00:00
Silmä yrittää viestittää että öisin nukutaan, ei vietetä aikaa tietomakoneen äärellä.
Kirjoittanut: StZonNe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.07.2008 00:20
Alkaa tämä sairastelu kyllä pikkuhiljaa vähän ärsyttämään.. yskä kestänyt ties kuinka kauan ja kuumeessa oon kohta ollut viikon. Sain antibiootti kuurin mutta jos se ei auta niin joudun jonnekin hiton keuhkotauti klinikalle tutkimuksiin ensi viikolla.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2008 09:47
En sitte päässyt opiskelemaan. Saatana.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.07.2008 09:51
Nocturne, kikkeliskokkelis sentään. Onko sinulla B-suunnitelmaa? Joku sellainen omatoiminen tietotaidon kehittäminen voi olla joka tapauksessa paras keino lahdata luppoaikaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2008 10:18
Mä en uskalla kertoa systerilleni hankkineeni noi 13cm korolla varustetut platformit. Se aika varmaa alkais vaa itkee, että maksulliset naiset tollasia pitää tai että eihän noilla voi kävellä tai kysyy osaanko mä kävellä niillä tai tms.. Se kun ei sittne arvosta pätkääkään sitä, että mä teen niinkuin parhaaks nään ja rakastamiani asioita.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2008 12:18

Lainaus: kuopassa

Nocturne, kikkeliskokkelis sentään. Onko sinulla B-suunnitelmaa? Joku sellainen omatoiminen tietotaidon kehittäminen voi olla joka tapauksessa paras keino lahdata luppoaikaa.

Työttömänä ollut vuoden joten kaipa niitä töitä olis hyvä saada ja yrittää ens vuonna uudelleen. Kyrsii silti.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 11.07.2008 13:03
******** vaa olla tällanen muita huonompi riistettävä ***** olento jolle kukaa ei maksa velkojaan ja jolta pummitaanki aina kaikkee. Mun täytyy periaatteessa maksaa seurasta. Ei tänne kukaa tuu ellen tarjoo päihteitä, lainaa rahaa tai jotai. Keltää en oo viel mitää takaisin. Vähän aikaa sitte meses kyselin et voisko saada vähä takasinpäin velkoja niin tuli ********* että minä olen muka itsekäs (en näe mitään logiikkaa tuohon) ja ehkä parempi ettei enää nähdä - niinhän siinä käy, kun on tarpeeks saatu fuulattua tällaiselta ääliöltä ja ei aiota maksaa takaisin ja mä rupeen pyytelee takaisin niin pistetään välit poikki....

Postistaki tuli hoasilta noin 150 euron lasku siivouksesta, ois ollu helppo hoitaa jos puoletkaan ihmisistä maksais velkansa mut miks ne maksais ku eihän mulle tarvii maksaa ku oon tällanen *****.

********. Sitku sanon että kaikki ihmiset on kusipäitä niin joku vitun viisastelija tulee saomaan että "kyllä se vika on sinussa, ei muille näin tehdä" niinkuin on ***** sanottu jo esikouluiästä asti. Ei muita kiusata, ei muille jätetä velkoja maksamatta, ei muilta pummata jatkuvaan päihteitä ja rahaa. Mä oon vaan erilainen, viallinen yksilö. Onneks päihteet on aina mun kavereita, niihin voi luottaa.

Faijaki soitteli ja haukku taas pystyyn, kuinka minä olen niin huono ja kuinka hän on niin pettynyt minuun ja kuinka minä en saa mitään aikaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2008 13:18

Lainaus: nexubus

"kyllä se vika on sinussa, ei muille näin tehdä"

Ihan nyt mitenkään vähättelemättä, kyllä se, että annat ylipäätään rahaa ihmisille on oma vika. Jos kerran tiedät että sinulta pummitaan jatkuvasti rahaa eikä niitä makseta takaisin, niin siihen nyt vain pitää sanoa ei, ja asia on nimenomaan juuri sinun hyppysissäsi. Se tuskin on helppoa, sillä varmaan lähtee viimeisetkin kaverit, mutta ehkä joku itsekunnioituksen ripe säilyy. Toivon ainakin niin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit