Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2008 20:12
Olen kyllästynyt sanan eläinrääkkäys ryöstöviljelyyn. Se on kuitenkin melkoisen vahva termi käytettäväksi, sana kun on käytössä myös rikoksen nimikkeenä. Tuota v-tun rääkkäämistä näkee kaikkialla missä halutaan saada juuri se Oma Oikea Jeesustelumielipide (tm) mahdollisimman näkyväksi. Tympii.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2008 11:06

Lainaus: kuopassa

Minkä takia niin on käynyt, haluatko paljastaa?

Sinne on otettu naamaraja. No eij, viimeisin muistikuva yhteisön keskustelusta oli, että sinne nyt vain kutsutaan jäsenet. Sinne oli liittyny muutama, jotka eivät gootti.net:iin ole rekisteröitynyt. Ja ilmeisesti mua ei kukaan foorumilaiseksi tunnistanut, joten potkua tuli persauksille. Toinen vaihtoehto on, että eroaminen johtui mun netin bugailusta.

Mulla on huono olo ja mehu on loppu. En jaksaisi kipittää kauppaankaan. *Sigh*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.04.2008 11:36

Lainaus: Evelyn

Ja ilmeisesti mua ei kukaan foorumilaiseksi tunnistanut, joten potkua tuli persauksille. Toinen vaihtoehto on, että eroaminen johtui mun netin bugailusta.

Mitämitämitä, onko siut potkittu yhteisöstä? O.O Millä nickillä olit? Itse en ole ainakaan kyllä potkinut ketään...

Elämäni kusee ja pahasti. Nuu.
  • Lähetetty: 21.04.2008 11:46

Lainaus: Iiriva

Millä nickillä olit?

Scape_Goat nimellä siellä pyörin. Kitisen viestin jatkoksi lisää: Ulkona on upea sää, mutta en jaksa lähteä ulos. Päässä pyörii ja massu on sekaisin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.04.2008 12:22
Ei sinua Evelyn kyllä ole kukaan potkinut ihQ-gallerian gootti.net yhteisöstä! 0_0
  • Lähetetty: 21.04.2008 12:52
^ Eli se on sitten netti, joka bugittaa. En ole kyllä itse eroamis-nappulaakaan painanut. Ja välillä kun tännekin kirjaudun sisään ja katson uudet viestit niin keskustelun alareunassa lukee kirjaudu sisään -.-
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2008 17:17
Voiiii prrrrrrkle ku minuu pelottaa... Kohta pitäis lähteä soittamaan viulua isolle yleisölle.. >___<
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.04.2008 17:51

Lainaus: Elegia

Voiiii prrrrrrkle ku minuu pelottaa... Kohta pitäis lähteä soittamaan viulua isolle yleisölle.. >___<

Hyvin se menee. Minä taas olin reilu viikko sitten laulamassa (yksinlaulua) lauluoppilaiden kevätkonsertissa, ja minua jännitti ihan hillittömästi. Onneksi kuitenkaan kukaan ei ilmeisesti huomannut jännitystäni silloin kun esiinnyin, ja laulu meni kuulemma tosi hyvin. Ainakin jos on perheenjäseniin ja poikaystävään uskominen.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2008 22:01
Damn ku nää sydänjutut aiheuttaa harmistuksia. "Lol joku rakkaus"
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.04.2008 07:16
Jee, atm olen opistolla ja kiroan kun saan luultavimmin kakkosen tästä kurssista ryhmäläisten takia.. On se hienoa olla mieleltään sulkeutunut aikuisopiskelija. Erehdyin kuuntelemaan niitä, ja meillä on sitten ryhmätyö mennyt aivan v!tuilleen. Mikäli jatkan tässä oppilaitoksessa, niin en ainakaan kuuntele mitä muut sanovat.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit