Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2008 16:28
Mut on potkittu pois IHQ-gallerian gootti.net yhteisöstä -.- Potkitaanko mut pois täältäkin?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.04.2008 16:38

Lainaus: Evelyn

- Potkitaanko mut pois täältäkin?

Ethän sä nähdäkseni ole tehnyt mitään, mistä syystä potkittais pois
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 16:44
En jaksa tehdä kouluhommia paha laiskotus...
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:21
mrrhhhg, olen melkein 40 asteen kuumeessa ja pitäs tiistaina saksaan lähtee viikon lomalle plus mulla ois tossa ens viikol semmoset 5 koetta enkä todellakaan oo kunnos menemään niihin
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:43

Lainaus: Evelyn

Mut on potkittu pois IHQ-gallerian gootti.net yhteisöstä

Ooi. Minkä takia niin on käynyt, haluatko paljastaa?
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:54
kaverit oli metsässä yö retkellä, eli nukkuivat siellä.. Nyt (jos oikein ymmärsin) he ovat kaikki kipeitä eivätkä tule huomenna kouluun.. Joudun siis olemaan yksin.. Tosi kivaa..
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 18:45
Olen nukkunut ihan hyvin viime viikon ja silti väsyttää. Eilen illalla nukahdin bussissa (onneksi olin Chrystaliksen kanssa ja hän sitten herätti) ja tänään meinasin nukahtaa junassa. Koko ajan muutenkin väsyttää ja olis h*lvetisti koulujuttuja tehtävänä. Ei yhtään innosta.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2008 19:10
Oon ollut viikon kipeä. Ääni on kadonnut jonnekin nenäonteloiden syvyyksiin ja yskittää niin että välillä tuntuu ettei henki kulje. Ei tässä muuta, mutta kohta on Lontoon reissu edessä , eikä oo kauhean hauskaa lähteä matkailemaan kipeänä. Pitäisi ehkä mennä lääkäriin ihan vaan tarkistamaan , ettei ole keuhkoputkentulehdus.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 20.04.2008 19:18
Ahdistaa kun alan miettimään näitä koulujuttuja. Minulla on niin kamalasti aineita kirjoitettavana, jos mielin saada nämä viimeiset kurssit alta pois eikä aikaa niiden kirjoittamiseen ole enää edes sitä kuukauttakaan, viimeiselle viikolle kun ei saa mitään kursseja auki jäädä. Kamala stressi päällä koko ajan.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.04.2008 20:04
Kolme koetta ensi viikolla. Ei kiva.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit