Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kevään pääsykokeet!

Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2008 09:15

Lainaus: Evelyn

Ja jos jollakulla on vinkkejä yliopiston pääsykokeeseen, niin olisin kiitollinen, jos kertoisit minullekin

Ihan vain vinkkinä että yliopistoon voi mennä sisään lukemaan lähes vad som helst, sitten mennä esim. englannin/ruotsin sivuainekokeeseen minkä läpäistyään saa opinto-oikeuden kyseiseen/kyseisiin kieliin. Niitä jonkin aikaa opiskeltua voi kirjallisesti anoa pääaineen vaihtoa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.04.2008 11:13
Niin kuten jo aikaisemmin sanoin tuosta omasta kokeestani, hain lukemaan kotimaista kirjallisuutta. Mutta se mitä jäi kiireessä sanomatta on se, että haku tuli hieman puskista. Olin töissä tuossa kuutisen kuukautta ja nyt olen työttömänä ja työkkäristä kyseltiin mistä olen kiinnostunut ja ehdotettiin tätä yhtenä vaihtoehtona. Piti vain toimia eikä ökkötellä. Nyt on sitte tilauksessa pääsykoe kirjat.... mulle jää noin kuukausi aikaa valmistautua, että saas nähdä mitä siitäkin tulee, kun on noita menojakin edessä (lue:mm. Kissin keikka) ja kaikista niistä ei ihan yhdessä päivässä toivutakaan. Nop rohkea rokan syö ja yrittänyttä ei laiteta ja mitä muita kliseitä niitä nyt onkaan. Nyt alkaa jänskättää
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2008 12:09
Minä hain amk:hon sosionomiks Jyväskylään, Iisalmeen, Pieksämäelle ja Mikkeliin
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.05.2008 22:18
Haen Helsingin ja Turun kauppakorkeaan. Lisäksi amk:hon: Haaga-Heliaan, Metropoliaan ja Laureaan liiketalouden linjalle ja myyntityöhön. Jollei kauppikseen pääse nii saa edes jostain opiskelupaikan.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.05.2008 22:33

Lainaus: Iiriva

Onko Tampereella jotain kivoja taidealoihin liittyviä kouluja?

Tampereella ei taida olla kolmannen asteen kouluja, joissa opetettaisiin taidealoja. Lukioita kylläkin =)
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 05.05.2008 10:24
Olen hakenut Helsingin taideteolliseenkorkeakouluun vaatesuunnittelu/pukutaide alalle (paras paikka, mutta en usko ,että pääsen, ennakkotehtäväni tein liian kiireellä ja huonosti...)
Metropolian ammattikorkeakouluun Helsinkiin sisustussuunnittelijaksi opiskelemaan,
samaista alaa myös Saloon (jonne taas en halua matkan puolesta...mutta pääsykoetilaisuus oli kiva kokemus)
Yliopistoon Turkuun taidehistoriaa ja folkloristiikkaa lukemaan. Niissä on pääsykokeet tämän kuun lopussa ja ens kuun alussa, jännittää koska lukemiseni ei ole oikein edistynyt niin nopeasti kuin olisi pitänyt.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2008 11:15
Sain tänään ensimmäisen pääsykoekirjani käteen. Tasan kuukauden kuluttua on koe. Jännittää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit