Gootti.net

Goottityyli osana nuorten tv-ohjelmaa (YLE)

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.09.2008 21:44
Hyvin meni Iiriva ^_^
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2008 21:51
Hienosti Iriva esiintyi voidan olla foorumilla ylpeitä
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2008 22:19
Kyllähän se ihan hyvin meni.
Toivottavasti sinua ei ujostuttanut, vaikutit reippaalta ja sanavalmiilta. Itse en tuollaiseen pystyisi ikinä!
Kiitoksia!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.09.2008 22:21
yhdyn myös tähän. hyvin meni. noin miäkin olisin sanonut. tai jotain tonne päin ainakin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.09.2008 22:25
Kiitos kiitos

Ehkä osaan sanoa tästä enemmän sitten joskus kun ehkä näen ja kuulen sen myös itse :'D
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2008 23:03
Ahaa, nyt näin. muutaman ekan kerran se ei oikein toiminut ja sen jälkeen en tajunnut mistä mutta nyt näin. nätti tyttö, ruottia en kuunnellut kosken tajua siitä muutenkaan
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2008 23:09
Niin, hyvin se tosiaan meni

Lainaus: Desternia

ruottia en kuunnellut kosken tajua siitä muutenkaan

Mä katsoin tosta alotussivun linkistä ja kyllä Iirivan osuus ainakin mulla tuli ihan suoraan suomeksi..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.09.2008 23:26

Lainaus: pikkumyy

Mä katsoin tosta alotussivun linkistä ja kyllä Iirivan osuus ainakin mulla tuli ihan suoraan suomeksi..

Niin tuli minullakin
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 08:42
Voi helvetti mitä rasismia! Ohjelma ei näy kuin Suomessa, niinku muualla maailmassa ei olis gootteja ollenkaan! Taas YLE ja Suomen hallitus syrjii vähemmistöjä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2008 13:27
Haha, onpas minulla jännän matala ääni

"Tota, niinku, tota, niinku..." :F

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit