Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn Suomeen

Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.10.2008 02:34
Minua ihmistä saa tulla nykäsemään hihasta paikan päällä!
(Ainakin mitä luultavemmin pistän jotain hihallisempaa hynttyytä niskaan, joten tuon voi toteuttaa käytännössäkin.)
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.10.2008 21:02
Nyt on aivan pakko tehdä onelineri, sillä olen vain niin täpinöissäni! Huomenna jo!
  • Lähetetty: 21.10.2008 11:21
Ei kai keikalla ole muuten kuvauskieltoa?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.10.2008 12:00
Ei kait. Riippuu artistista.

Minua ei edes innosta, mutta kyllä silti paikalle raahaudun...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.10.2008 14:49
Hey, ihmiset! Onko siis siinä viideltä miittailu jossain päin vaiko ei? Ehtisin nimittäin sittenkin mukaan
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 21.10.2008 23:53
Mieletön show! Upea lavaesiintyminen kaikilta EA:n poppoosta! Nyt olen aika feimi, minulla on sormissa Veronican huulipunaa, hän suukotti minua kaksi kertaa, kuten myös tämä yksi pinkkihiuksinen, Aprella muistaakseni, ja join heidän "teetään". Mielenkiintoiset viinanhuuruiset teet heillä ;D.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2008 00:12
Oli kyllä mahtava show, vaikka jotkin välijorinat olivat hieman turhan pitkiä. Virkistävää nähdä artisti joka panostaa myös ulkomusiikillisiin seikkoihin, vaikka toki se poppi onkin pääasia.

Sen sijaan haisevarastaiset eturiviintunkijabiatchit eivät olleet kivoja. Tökkäsin yhtä kynnellä koska meinasi peruuttaa päälle.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2008 00:24

Lainaus: Piiskansiima

Sen sijaan haisevarastaiset eturiviintunkijabiatchit eivät olleet kivoja. Tökkäsin yhtä kynnellä koska meinasi peruuttaa päälle.

Ja mä meinasin sytyttää sen pehkon tuleen... :P

(helvetti että on hankalaa kun pitää lukea kahdesti mitä kirjoittaa)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2008 00:31

Lainaus: Chrystalis

Älä ota niin palajon niin et näe kahtena!
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 04:01
Kiitokset hyvästä seurasta kaikille, oli mahtava ylipitkä viikonloppu. Pakko varmaanki alkaa sinne etelän miitteihin ilmaantua useamminkin.

Lainaus: Piiskansiima

Lainaus: Chrystalis

Älä ota niin palajon niin et näe kahtena!

Lisää viinaa Chrysille!

Ja nyt siirryn takaisin alkomahoolin pariin.... Jekkushotti....

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit