Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn Suomeen

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.10.2008 10:32
Oli kyllä varsin näyttävä show, ja muut hahmot olivat hauskoja Meni kyllä enemmän teatteriksi kuin konsertiksi, mutta se ei kyllä minua haittaa.

Ei kyllä välillä meinannut nähdä mitään parin perkyn haisevan rastapehkon takaa, minullakaan kun tuota pituutta ei liikaa ole

Oli kyllä aika ihQuttajia eturivissä. Yksi pyörtyi, ja ihmiset kiljuivat innoissaan kun lavalta kaadettiin teelitkua tai muffinssinmuruja. Ihmiset jopa kirkuivat kun Emilien seuralaistytöt (unohdin jo nimet) alkoivat heitellä jotain tulostettuja, mussutettuja papereita yleisöön. Innostus kyllä taisi laskea siinä vaiheessa kun älähdin aika kovaankin ääneen "No voi jee, paperia. -.-'" On ne ihmiset hölömöjä.

Olisi ollut varmana hauskaa jäädä vielä nimmarienjakotilaisuuteen, mutta hyvä oli lähteä suoraan kotiinkin, ihanien bussiaikataulujen takia kun päätin mielummin kävellä melkein 3 km kotiin kuin odotella bussia puoli tuntia O.o
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2008 10:43
Oli ihan pakko katsastaa tämä youtubesta ja tykästyin Rakastan viuluja
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2008 11:20
Oli kivaa kyllä. Muut hahmot olivat hauskoja, mutta mun verkkopaita jäi kiinni siihen vauveliin sillon kun se hortoili yleisössä..

Lainaus: Iiriva

Ei kyllä välillä meinannut nähdä mitään parin perkyn haisevan rastapehkon takaa, minullakaan kun tuota pituutta ei liikaa ole

Itse onneksi olin heidän edessään, mut meinas kyllä hermot tosiaan mennä kun tönivät ja olivat muutenkin niin "minäminä".

ihanien bussiaikataulujen takia kun päätin mielummin kävellä melkein 3 km kotiin kuin odotella bussia puoli tuntia O.o

Jos yhtään lohduttaa niin mä päädyin tohon ratkasuun kanssa, kun oli kaikki bussit tietty just menny.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2008 12:38
No voi kökkö, meni kyllä nyt ihan ohitse tämä keikka. No seuraavaa Suomen keikkaa odotellessa
Huomiseksi vielä ehtisi Tukholmaan...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2008 12:47
Sillä oli sillä mikälie Little Miss Sugarless ihan kiva peppu! :P En tarrannut kiinni, ehenn...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 22.10.2008 12:56
alkukeikan sai pelätä, että Sugarlessin tissit hyppää ulos sieltä korsetista O_o... Hyvän keikan kyllä vetivät, mua jäi vaan raastamaan se kun olin vähän heikossa hapessa ja missasin osan biiseistä sen takia.
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:11
Jepjep, tosin en pelännyt että ne tissit olisi pompanneet ulos päinvastoin... :P

Sieltähän kans joku raahattiin eturivistä pois... Booze mayhaps ? ;D Tai sit toinen oli niin hypenä et "iiiiiiiiiggg, EMILIEEEEE" :'D
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:45

Lainaus: Chrystalis

Sieltähän kans joku raahattiin eturivistä pois... Booze mayhaps ? ;D Tai sit toinen oli niin hypenä et "iiiiiiiiiggg, EMILIEEEEE" :'D

joo senhän takia mäkin olin siinä heikossa hapessa. Iski kauhea ihkuilukohtaus jo ennenkuin neiti Autumn oli päässyt lavalle asti ja kiljuin itseni pökerryksiin...tai sitten ei . Ja sentään kävelin omin jaloin ulos.
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:49
No sen lasken kyllä jo jonkinmoiseksi meriitiksi... :P
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.10.2008 17:13

Kannatti mennä reunaan seuraamaan keikkaa. Olin siis eturivissä ystävättäreni kanssa, mutta aivan siellä reunassa, jonne pääsi ihan tunkemattakin. Kauan me saimmekin olla ylhäisessä yksinäisyydessämme siellä nurkassa, ja kun alkoi ihmisiä taakse tulemaan, ei yksikään töninyt tai tunkenut. Ja keikan näki vallan loistavasti reunemmastakin.

Ihmeellisen kapea tuo Tavastian lava kyllä oli...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit