Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Halloween

Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2006 18:42
Mäkin alkanut odottelee halloweenia. Tahtois löytää jonku kivan asun ja rekvisiittaa mutta saa nähdä löydänkö mitään...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.10.2006 20:41
Lainaus: Iiriva Onkos se muuten minkä tyylinen juhla? tuoko kaikki jotain...?

No ajattelin sellasta, et ostan jotain pientä suolaista, sipsii tms ja limsaa. Jokainen tuo itse sitten alkoholinsa sun muut. Ja niitä cd-levyjä ottakaa mukaan, et kaikille riittää jotain mielimusaa, koska mulla on suurin osa biiseistä koneella, eikä niitä voi soittaa illalla, kun työhuoneessa on kaiuttimet lattialla (kuuluu kauhee jytinä alakertaan), joten musaa kuunnellaan olohuoneen dvd:llä, 3 etukaiutinta ja 2 takana. Eli cd-levyjä vaan voidaan kuunnella. Muistakaa nyt ottaa levyjä mukaan! Ite en oo keksiny vielä miksi pukeudun, normaalit kuteet kai ja sit jotain ihan pientä. Ja ois kiva tietää, ketkä sinne (siis tänne) sit 4.11 on tulossa! Kun pitäs huomenna jo laittaa alakeran ilmotustaululle meluvaroituslappu naapureita varten, niin tietäis vähän, et tuleeks tästä oikeen kunnon kansanvaellus vai kymmenen hengen illanistujaiset????!!!! Eli ilmottakaa nyt joko täällä tai siellä "lue goottimiitistä", et ketkä tulee. Katellaan sit loppuviikosta, et minne mä tuun teitä vastaan jne...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2006 23:39
Saattaa olla että ehkä sittenkin ilmaannun paikalle. Kärsikää.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2006 23:57
Minä en ole paikalle saapumassa... Phöh, hauskuudet jäävät aina väliin.
Aiheesta Halloween sen verran: En ole oikein ikinä viettänyt Halloweenia, en ainakaan itse järkännyt mitään, tai sitten amerikkalisittain mennyt kiertelemään oville. Kyllähän sitä on silloin hyvä tekosyy päästä ulos neljän seinän sisältä vähän tuulettumaan, ei kummempaa. Välillä kaverin kanssa ulos jonnekin, keskustaan tms. Yleensä on juhlina joitain tapahtumia ulkomaailmassa...
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2006 16:05
Vaikka en miittiin pääsekkään, niin omat pirskeet pidän täällä kotipuolessa Tai no, taitaa tulla vain 2 hengen "bileet" sillä muut kaverini ovat niin tööt etteivät halloweenista perusta ollenkaan.
Pukua oon jo suunnitellut pitkän aikaa, pukeudun aika perinteisesti vampyyriksi. Pitäis vielä tehdä jonkinmoinen hupullinen pitkä viitta ja sitten vaan kaupungille. Hautausmaallakin olisi tarkoitus käydä, ihan vain pienellä kävelyreissulla

En sitten yhtään malta oottaa halloweenia, koristeetkin on jo monta viikkoa sitten tehty
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.10.2006 20:00
Lainaus: Henna En sitten yhtään malta oottaa halloweenia, koristeetkin on jo monta viikkoa sitten tehty

mäki voisin ruveta räpeltämään niitä ku oon sellanen halloween-hullu ehk niitä sit vois tuoda muutaman gootti.netin bileisiinkin, ni saatais vähä juhlapaikkaakin kuntoon.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2006 20:02
Mulle iski kauhee into peittää koko huvimajamme (siellä aion istua kaverini kanssa iltaa) lattia kauniinvärisiin vaahteranlehtiin, mutta ne tod. näk. olisi silloin jo haravoitu pois, joten keräsin niitä paljon, laitoin kontaktimuovin väliin ja leikkasin sitten ylimääräiset reunat pois Ihan kivaa syksyistä tunnelmaa niillä varmaan saa aikaan.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 14:37
Ainoa päivä vuodessa jolloin minua ei katsota kummeksuvasti. x)

Tekisi mieli johonkin halloween juhliin, mutta eipä ole tuttuja lähistöllä jotka olisivat sellaisia järjestämässä, eikä omat resurssit ja tutut riitä jotta voisi itse ne juhlat järjestää.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:26
Oi oi oi, tuota juhlaa pitääkin viettää raivoisasti.
Nyt jää joulupukin juhannusyö toiseksi kun Luca ottaa ja laittaa jalalla koreasti.
Hallo'han on kuitenkin vain kerran vuodessa, niin kalenteri väittää.
Totuus on toinen.
Se on joka päivä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 20:58
halloween... jeeeeeeee

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit