Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Halloween

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.10.2007 13:33

Lainaus: Swanette

Löysin tällaisen. O_o En kyllä tiedä kunnolla, millaisesta tapahtumasta on kyse, törmäsin vain tuohon sattumalta.

http://www.halloweenfestival.fi/

Toi varmaan kertoo riittävästi. Ainakin se kertoi sen, että total EVVK minulle. Ilmeisesti siellä on jotain musiikkiakin, mutta mitäs sitä nyt moisia pikkuseikkoja tapahtuman omilla nettisivustoilla kertomaan.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2007 14:33
Ei ole vielä minkäänlaisia halloween suunnitelmia. Tuonne kaapelitehtaalle olisi kiva lähteä, mutta liput ovat vähän liian kalliita
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2007 15:15
Minä en mitenkään ihmeemmin tätä halloweeniä vietä. Joskus on vähän pienempänä tultu mentyä ystävän järjestämään juhlaan, en sitten tiedä, että järjestääkö vielä. Pidän tosin siitä, että kaupoissa myydään kaikkea kurpitsajuttuja ja muuta mielenkiintoista rihkamaa. Minulla ei kyllä ole mitään suunnitelmia täksi halloweeniksi, katsoo nyt vähän mitä tekisi.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2007 01:13
Kaippa sitä tulee vedettyä kauhukamppeet ylle ja piilarit silmiin ja lähdettyä kaupungille hillumaan ja hevimestaan jatkoille... *juoksee karkuun joukkokivitystä odottaen*

Tiimarissa kävin tsekkailemassa tänään tuota kurpitsarihkamaa, olisi mukava pitää jokin yhdistelmä Samhain-Halloween-Pyhäinpäivä -bileet samaisella viikolla, mutta saas nähdä... Hyvä kun on vain pari kaveria, joita voi edes kysyä jahka viitsisivät raahautua tänne minunkin rotankoloon xP
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.10.2007 14:05
Meen tutun tutun luokse bileisiin. Tai kaipa niitä voisi sanoo munkin tutuikseni/kavereikseni. Pitävät naamiasbileet ja enhän mä voi antaa hyvän Dracula viitan mennä haaskoon
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2007 17:53
Minä en taida juhlia halloweeniä, ellei joku ystäväiseni aio pyytää minua juhlimaan
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:13
hmm eipä oo täna vuonna mahdollisuutta kai juhlia sitä
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:31
halloween on päivä muiden joukossa. yleensä hyvät keikat osuu tälle päivälle.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.10.2007 16:36
Mä kyllä tykkään Halloweenistä, kohta se taas tulee En mitenkään kamalasti juhlista sitä, mutta vuodenaika ja aihepiiri ovat kivoja ja voisin juhlistaa sitä jotenkin enemmänkin.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.10.2007 16:50
Rakastan Halloweenia! Tänä vuonna järjestän kaverini kanssa bileet.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit