Gootti.net

New Model Army Helsinki & Tampere keikat 26.-27.9.

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 23:30
New Model Army!

Tänään ostin tuonne Tamperrreen Klubille lipun ja olisi ihana tietää josko täältä kukaan olisi menossa? Olisi meinaan aikuisten oikeesti hauska morojenstaa immeisiä täältä foorumiltakin.

pe 26.9. ovet 21.00, 22€ (-S-/K18) Helsingissä
la 27.9. Klubi, Tampere 20-04

Lippuja Tiketistä ja Lippupalvelusta ainakin.

Kopsattu Schatten foorumin ilmoituksesta:

Vuonna 1980 perustettu kulttiyhtye New Model Army saapuu Suomeen kahdelle keikalle syyskuussa! Yhtye esiintyy Helsingin Nosturissa perjantaina, syyskuun 26. päivä ja Tampereen Klubilla lauantaina, syyskuun 27. päivä.
Liput molempiin konsertteihin tulevat myyntiin maanantaina 4.8.

New Model Army on tunnettu paitsi keulahahmonsa, laulaja Justin Sullivanin poliittisesta aktivismista, myös voimakkaasta musiikistaan sekä kantaaottavista sanoituksistaan.
27 vuotensa aikana musiikkia on kuvailtu laajalti erityyliseksi- mm. melodisesta punkista post-punkiin, ja indie-rockista goottimetalliin. Militanttisen intensiiviset kappaleet kuvaavat yhtyettä, mutta heidän tuotantoonsa kuuluu myös pehmeämpää, tunnelmallista, usein akustisesti esitettyä materiaalia.

Vuonna 2007 julkaistu albumi "High" on yhtyeen 10. pitkäsoitto.

Ottakaa yhteyttä jos ootte menossa!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 07.08.2008 02:16
Joo mä meinasinki jo aiemmin pyytää avaa uusiks, toi mun edellisen keikan keskustelu, mutta sitä ehdittiinkin jo alottaa uus. Tottakai sitä ollaan tulossa! Ja mun käsittääkseni ainakin Ximmo ja Garmyad ois tulossa. Tosin Helsingin puolelle kaikki?
Njoo edellinen keikka oli mitä mainioin ja tosi mukava, että taas tulevat tänne pohjoseenki.
Kirjoittanut: Wasted (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:49
Molemmille keikoille on PAKKO päästä.Mun pitäisi olla just tolla viikonlopulla töissä,mutta onneksi sairaslomat on keksitty
Miten ois vaikka "aamulla oli 38,4 kuumetta ja hirvee päänsärky" tai "ai saatana kun on toi alaselkä taas niin kipee"
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2008 11:11
Jaa-a, viime kerralla [olikohan viime vuotta?] harkitsin pitkään menisinkö katsomaan New Model Armya, mutta loppujen lopuksi en mennyt. Haluaisin mennä utelijaisuudesta, mutta en ole varma. Saa nähdä miten finanssitilanne antaa periksi Lipun hinta ei kyllä ole paha, ja ikärajatonkin vielä tuo keikka. Pistetään mietintämyssyyn.
  • • Muokkasi: Wasted
  • Lähetetty: 08.08.2008 13:23

Lainaus: neo_shaman

mutta loppujen lopuksi en mennyt

No voi sinua.Toi marraskuinen keikka oli kyllä monellakin tapaa ikimuistoinen.Bändi sai erittäin lämpimän vastaanoton kun tuli suomeen 18-vuoden tauon jälkeen ja oli selkeästi itsekin hämmästynyt asiasta
Ei siis ihme,et bändi halusi tulla pikapikaa takaisin Suomeen.Tuskin tulet pettymään jos tiketin keikalle ostat.Kipi,kipi lippukauppaan siitä
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:13

Lainaus: Wasted

Tuskin tulet pettymään jos tiketin keikalle ostat.Kipi,kipi lippukauppaan siitä

Täytyypi katsella rahatilannetta ja sen perusteella ostaa lippu Tuskin myy loppuun ihan heti?
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:53

Tuskin myy loppuun ihan heti?

No enpä kyllä uskoisi!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.08.2008 19:39

[olikohan viime vuotta?] harkitsin pitkään menisinkö katsomaan New Model Armya, mutta loppujen lopuksi en mennyt

jeah kannattaa ihmeessä tulla jos kerta edellisen missasit. Mä olin hädin tuskin tutustunut yhtyeeseen sillon viime keikalla(mulla oli kaks levyä) ja ostin sen lipunki sinne sinä päivänä, ku se tuli myyntiin 15min sen jälkeen, ku olin ostanu niiden siisteimmän levyn "No Rest"(ja tää oli siis mun eka NMA levy) silleen tutustutaanpas tähänkin nyt. Keikka oli ihan tajunnanräjäyttävä ja bändi on älyttömän hyvä.
Ei varmaan ees ole treenikertaa, ettei jotain näiden veisua soiteltais.
  • • Muokkasi: Wasted
  • Lähetetty: 12.08.2008 01:34

Lainaus: HepZusi

mulla oli kaks levyä

Edelleenkö on vain 2 levyä?
Mun mielestä kuuluu jo yleissivistykseen omistaa ainakin kaikki NMA:n 80-luvulla tehdyt levyt
Kirkkaimpina helminä tietty The Ghost Of Cain ja Thunder And Consolation.
Myös nää 2 uusinta NMA lättyä ( Carnival & High ) kolisee ainakin minulle
  • Lähetetty: 12.08.2008 11:04
Omistan ite ton Ghost of Cainin ja High:n. Kyllä miellyttää korvaa, ehkä ilmaannunkin vielä keikoille. Rahatilanne tosin on erittäin huono, mutta eihän sitä ikinä tiedä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit