Gootti.net

New Model Army Helsinki & Tampere keikat 26.-27.9.

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 12.08.2008 14:46

Lainaus: Wasted

Edelleenkö on vain 2 levyä?

Kuten sanottu oli. Nyt minulla on niitä 6.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.08.2008 21:35

Lainaus: HepZusi

Ja mun käsittääkseni ainakin Ximmo ja Garmyad ois tulossa.

Joo eiköhän sitä tule saavuttua paikalle. Pitää laittaa vielä viestiä hra Sullivanille ja kysellä, jotta tarviiko olla lippu. En oo yhtään selvittäny tätä keikkaa, että onko tässä kiertuetta vai mitä. Justin on ennenkin käynyt Helsingissä vaan dokailemassa kesken kiertuetta välipäivän verran. =)
Kirjoittanut: Wasted (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 12:24

Lainaus: Ximmo

En oo yhtään selvittäny tätä keikkaa, että onko tässä kiertuetta vai mitä.

5 keikkaa sisältävä Scandinavian minikiertue ( 2 x suomi / 3 x Ruotsi )
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2008 16:07
Lippu ostettu tänään Nyt ei voi enää perua, ja teidän puheiden mukaan tuskin tulen pettymään [niin vakuuttavat myös Ghost of Cain ja High -levyt].
Onko tarkoituksena järjestää jonkunlaista ryhmäryntäystä Nosturiin gootti.netin porukalla, vai ovatko kaikki menossa omien seuralaistensa kanssa? Minä olen nimittäin tulossa täysin keskenäni.
  • Lähetetty: 15.09.2008 00:07

Lainaus: neo_shaman

Lippu ostettu tänään Nyt ei voi enää perua, ja teidän puheiden mukaan tuskin tulen pettymään [niin vakuuttavat myös Ghost of Cain ja High -levyt].

Eiköhän taas ole luvassa huikea NMA keikka
Mulla on ollut taas toi Thunder And Consolation levy tehokuuntelussa.
Aivan mahtava levy...Ei tähän kyllä kyllästy, vaikka on tullut soitettua läpi kaikkiaan varmaankin yli 100 kertaa.
Tältä levyltä kuullaan ehkä eniten biisejä tulevilla Suomen keikoilla
  • Lähetetty: 25.09.2008 16:05
HUOMENNA ja YLIHUOMENNA
Nyt rupesi jännittämään
  • Lähetetty: 25.09.2008 16:06
Ooh niinpä onkin. Oon ollu ihan out nyt, kun vaa keskittyny omaan keikkaan, joka on lauantaina. Mukava, et tääki tuleeki huomen ni pääsee vähä rentoutuu.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 09:58
Tampereen keikka rokkas! Kiitokset mahtavalle bändille, ah, oli kyllä ihanaa!
Ja yleisökin oli tosi mukavaa seuraa
  • Lähetetty: 29.09.2008 15:07
Pistäkääpäs taas settilista, jos jollain on tiedossa. Niin Hesan, ku tampereenki keikalle.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.09.2008 19:08
En kyllä edes kaikkia biisejä tunnistanut, kohtalaisen uusi tuttavuus tämäkin bändi (noin vuoden olen diggaillut) Mahtava keikka silti! Oli todellakin mahtava meno, itse eturivissä kyhjötin parrakkaan kitaristin edessä. Täytyy mennä katsomaan NMA:ta seuraavallakin kerralla kun Helsinkiin päin eksyvät.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit