Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.07.2009 10:11
Älkäähän nyt rajoittako ihmisten itseilmaisua. Joillekin kun se tuntuu 95% ajasta ilmenevän negatiivisuudenpurkauksina. Joo, valtaosa bändeistä oli aika kökköjä, mutta järjestelyt toimivat tänäkin vuonna, fiilis oli hyvä ja seura samoin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.07.2009 11:27

Lainaus: ladyboylady93

Oli muuten tosi tylsä Lumous

Omalla kohdallani täysin päinvastoin, ihan huippu meno joka päivä aamusta iltaan!!!

Lainaus: ladyboylady93

Gootit näyttää läskistyvän vuosi vuodelta enemmän. Välillä oli pakko pitää silmiä kiinni, niin etoi.

Kattelin muutamia vähän pulleampia siellä ja huomasin ihastelevani monenkin tyyliä (siis että ne mahamakkarat unohtui kun asukokonaisuus oli niin hieno) Mikään tai kukaan ei todellakaan etonut, joitain tyyppejä oli jotka huvitti kovastikin (lähinnä se gootti-reiska korviksissaan)

Lainaus: groomeri

Tylsyys on useimmiten omasta asenteesta kiinni.

Asenteesta INDEED!!!!! Itse ainakin ihastuin lopullisesti Project Pitchforkiin (ennen vaan kuullut muutamia biisejä) Mutta kun vetivät niin loistavalla meiningillä sen keikan, eivät vaan tärkee ilme naamalla loilottaneet siellä vaan pitivät hauskaa, saivat hyvin yleisön mukaan ja vielä vanhan ajan malliin sai keikan päätteeksi hypätä mukaan lavalle niin se jos jokin on oikeeta viihdyttämistä (tylsyyden vastakohta) Ja seura oli ihan huippua ja oli ihanaa nähdä uusia tuttavuuksia, joten ei kerrassaan mitään valitettavaa tuosta reissusta!

Lainaus: groomeri

Omasta mielestäni paikalla oli hyvinkin hoikkia gootteja, vähemmistönä tosin

No onko tuolla nyt niin suuri merkitys minkä kokoisia ne gootit siellä oli, pääasia että tuntui jotenkin "turvalliselta" kun kaikkialla näkyi gootteja eikä kaikenmaailman reiskoja, tuli sellanen fiilis että on nyt siellä minne kuuluukin (vähät niiden läskeistä tai luista)
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:11
vuodest 2007 olen Lumouksessa käynyt, ja tämä viimisin ylitti kyllä odotukset. Mahtava meininki. Kiitokset kaikille joiden seurata sain nauttia.
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:16

Lainaus: Kalmankoura

Kiitokset kaikille joiden seurata sain nauttia.

Nähtiinkö ME siellä? Kun mua nyt häirii kuka oot ku emanoninkin bileissä olit kuvaamassa enkä mie pöljä tajunut et siel oli sellasia foorumilaisia joita en ennestään tunne!!!
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:32

Lainaus: Ninni

Nähtiinkö ME siellä? Kun mua nyt häirii kuka oot ku emanoninkin bileissä olit kuvaamassa enkä mie pöljä tajunut et siel oli sellasia foorumilaisia joita en ennestään tunne!!!

Mie bongasin siut Dark Marketissa mutta ei me juteltu.
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:35

Lainaus: Kalmankoura

bongasin siut Dark Marketissa mutta ei me juteltu.

Äh, kun siinäpä se ongelma joka kerta on, et mun pärstän tunnistaa kaukaa mut minä en ite huomaa/tunne ketään!!! Tulkaa nyt PLIIIZZ hyvät immeiset esittäytyyn kun ens kerran mut näätte!! Siis ihan sama missä kun jää harmittaan tollaset..
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 15.07.2009 01:30
Herr Kalman Lumouskuvia löytyy näiden linkkien takaa:
http://picasaweb.google.com/hautuumaa
sekä
http://picasaweb.google.com/hautuumaa/Lumous2009Sa turdayPeople?authkey=Gv1sRgCI27xr2Jw7bG3gE#

Vaikka tua toinen linkki ei olekaan julkinen niin ne ketkä haluavat kuvansa poies niin ilmottakoon.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit