Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2008 23:01

Lainaus: Sire

rumia metalliäijiä corpsepainteissa

tuossahan voisin olla ideaa ensi vuoden lumoukseen..
Jos tuskassa tekisi jollain oikein kestomaalilla corpsepaintin ja olis tuskasta lumoukseen asti käymättä suihkussa!
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2008 23:25

Lainaus: Unholysacrament

Mielestäni olen tarpeksi täysi-ikäinen meneen klubeille kattoo menoo, jos täyttää 18 pari viikkoa tuon jälkeen. Koska käytännön tasolla en yhtään sen aikuisempi ole 18 vuotiaana verrattuna pari viikkoa ennenkun täyttää 18.

Portsari voi olla (ja erittäin todennäköisesti onkin) erimieltä, samoin kuin kaikki mahdolliset viralliset tahot. Anniskeluravintola tuskin haluaa menettää A-oikeuksiaan jos viranomaiset sattuvat paikalle ja löytävät alaikäisen vain täysi-ikäisille tarkoitetusta paikasta. Sun omalla mielipiteelläs ei täs asias oo käytännössä yhtään mitään merkitystä, toki voi yrittää sisään pääsyä, mutta...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.08.2008 12:07

Lainaus: Piiskansiima

Jes, nyt voi mennä Lumoukseen jotta elitistiköötit saavat vainottavaa tällaisesta vuotuisesta Tuska-kävijästä! Toivottavasti joku soittaa Bodomii.

Joo, ja Slayer lumoukseen! Taidanpa raahata kaikki teinihevari-tuttunkin mukaani kun tulen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.08.2008 12:46

Lainaus: Desternia

Nyt siellä on ryysis näistä wannabeTuskagööteista..

Aika hataraa. Minä käyn Tuskassa musiikin vuoksi, Lumouksessa näyttäytymisen ja kavereiden tapaamisen takia - tämä sopii erinomaisesti minulle, koska 90% Lumouksissa soittavista bändeistä on kehnoja. DJ:t sentään soittavat välillä hyvääkin kamaa. Propsit esimerkiksi juuri Zynthexialle.

Tuskassa käyminen =/= wnb.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 29.08.2008 13:28

Lainaus: Deadboy

Nyt siellä on ryysis näistä wannabeTuskagööteista
Yhdyn täysillä tähän elitismiin, muahah!

Komppaus!

Mulle on oikeastaan ihan sama, kunhan en joudu kuuntelemaan mtn örinää ja voin kävellä ulos tuulettumaan ja juttelemaan ihmisille, kun mahollinen musa ei kuitenkaan miellytä.

Joo ja rokkia ja punkkia paljon!
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.08.2008 17:59
Tätä onkin jo odotettu monta vuotta! Toivottavasti kyseessä on pysyvä ratkaisu. Mutta tosiaan ensi kesäksi luvassa sitten kahdet festarit...
Mutta omasta mielestä molemmilla festareilla musiikki on ihan hyvää. Ei mahtavaa, muttei myöskään aivan surkeaa.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.08.2008 19:56
No Lumoushan on vaatteilla prässäilyä mutta niin on Tuskastakin tullut vuosi vuodelta!! Ja ei siellä kyllä mitään hevyä aleta soittamaan vaan goottimusaa Itse olen tällainen elitisti etten haluaisi wannabeiden tulla, onneksi sentään ikärajat löytyy.

Ja Heetteri, kaikki riippuu musiikkimausta. Itse en pidä näistä Slayereista ja Dimmuista niin joten valitsen tottahan toki Lumouksen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.08.2008 20:42

Itse olen tällainen elitisti etten haluaisi wannabeiden tulla, onneksi sentään ikärajat löytyy.

Toivottavasti ikäraja vain on tarpeeksi korkea, esim 30 vuotta, jottei sinne tule kuin sellaisia, jotka on olleet gootteja jo 80-luvulla !
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.08.2008 23:15

Lainaus: poison

Toivottavasti ikäraja vain on tarpeeksi korkea, esim 30 vuotta, jottei sinne tule kuin sellaisia, jotka on olleet gootteja jo 80-luvulla !

Aivan, he ovatkin ainoita "aitoja gootteja"...Hah. Joten alle 30-vuotiailla ei ole mitään asiaa Lumoukseen!
Mitäs sitten jos joitain hevareita tulisi Lumoukseen?! Who cares.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 30.08.2008 00:30

Itse olen tällainen elitisti etten haluaisi wannabeiden tulla, onneksi sentään ikärajat löytyy.

Kerro toki jossakin wannabismia käsittelevässä aiheessa mikä määrittelee tr00n ja wanttupiin. Sitä odotan mielelläni!

Itse potkisin sitruunapilluja päähän. :3

Ja lumous, toki... Rahatilanteen ja senhetkisen fiilisten mukaan saattanen suunnata.. Tietenkin, heitän hiukseni tyylikkääseen emolettiin ja pistän musta-valkoiset corpsepaintit ja örisen oksentaen samalla kiljun, oluen & veren täyttämää töhnää maksani hyvästellessä minut. :) Olisinkohan sitten truu-kojootti, vaiko kenties jotakin aivan muuta..

Lainaus: poison

Kunpa, kunpa... Murtuisi kaikkien tr00-g00ttien (tm) mielipiteet siitä kuinka he ovat ainoita ja oikeita jotka ovat oikeassa oman tyyli(ttömyyte)nsä kera. :P

Muoks: kyllä, olen agressiivinen ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa enemmän kuin mitä ovat. :)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit