Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 19:20

Lainaus: Saarros

pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (joku Iron Maidenin tai Slayerin tms. bändipaita päällä)

Voin ilmottautua tuleen slayerin paita päällä 8) Ja voin vaikka autolla ajella ympäri kaupunkia etenkin siellä mistä löytyy kaikkein kojooteimmat ihmiset ja ikkunat auiku huudattaa aivan täysillä Slayeria
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.09.2008 13:23

Lainaus: Unholysacrament

Ja voin vaikka autolla ajella ympäri kaupunkia etenkin siellä mistä löytyy kaikkein kojooteimmat ihmiset ja ikkunat auiku huudattaa aivan täysillä Slayeria

Voisin vannoa ettet olisi yksin! (Lue: Tampere on hevin/metallin tyyssija)
Mutta voisit erottua massasta jos soittaisit ihka oikeeta goottirockia.
Itse kyllä kuitenkin suosin ruumisautoa kulkuneuvona, eikä sitä ajaessa soitella muuta kuin hautajaistunnareita...(pakko laittaa sulkeisiin että tässä viestissä osa on huumoria ja osa ei, jotta vaan vältyttäisiin epäselvyyksiltä. Jokainen voi toisaalta päätellä itse mikä osa on sitä läppää...)
Kirjoittanut: kissaparoni (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2008 11:32
Jee jee ois kyl hienoa päästä itsekin ekaa kertaa katsastamaan millainen on lumous oon nii tynnyrissä eläny et sain lumouksesta tietää vahingossa vasta pari kk sit!! Ei meillä porissa paljon gooteista tiedetä jollei ole itse tyylin omaava.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.09.2008 16:36
Lähinnä pääsisin ensi vuonna näkemään millainen se Tuska- festari on, kun itse en ole koskaan ollut siellä... Varmaan aika "mielenkiintoinen" musiikin puolesta.
Eikä silti jää Lumous missattua...
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2008 17:10
Sovitaanko, ettei kukaan mene ensi kesänä mihinkään, niin kenenkään ei tarvitse alkaa kasvatella palkokasveja elitistien/wannapiitten näkemisen pelossa?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.09.2008 13:50

Lainaus: Deadboy

Yhdyn täysillä tähän elitismiin, muahah!

Enemmän mun juttuja lukeneet varmaan ymmärtää että olen niin helvetin tosissani tuollaisissa heitoissa. Mutta oikeasti, olisi oikein mukavaa jos laudan ihmisiä tulisi paikalle, kuunteli sitten mitä kuunteleekaan, erityisesti olisi mukavaa nähdä tuota Hesan possea siellä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.09.2008 13:56

Lainaus: Deadboy

Mutta oikeasti, olisi oikein mukavaa jos laudan ihmisiä tulisi paikalle, kuunteli sitten mitä kuunteleekaan, erityisesti olisi mukavaa nähdä tuota Hesan possea siellä.

Well, dude - I'm like SOOO there this year. So catch ya on tha flipside. *snap snap* Home-B
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2008 18:13

Lainaus: Ania

Sovitaanko, ettei kukaan mene ensi kesänä mihinkään, niin kenenkään ei tarvitse alkaa kasvatella palkokasveja elitistien/wannapiitten näkemisen pelossa?

Joo, kökötetään kotona ja ollaan niin tr00. Tästä johtuen kaikki festarit tekevät konkan, joten ei enää edes tarvitse ajatella menevänsä jonnekin olemaan epätr00.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 27.09.2008 23:31
Olipas aika... erikoinen reaktio siihen, että Tuska ja Lumous eivät ole ensi vuonna päällekkäin...

WTG ja Lumous, siinä lienee mun ens kesän festarit. Mikäli täältä on enemmän porukkaa nähtävissä ensi vuonna kummassa jommassa, niin aina parempi!
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 17:10
Minutkin bongaa paikalta aivan taatusti. Silloin kun sentään 18-vuoden iänkin saanut saavutettua.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit