Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2008 09:48

Lainaus: Chrystalis

Kerro toki jossakin wannabismia käsittelevässä aiheessa mikä määrittelee tr00n ja wanttupiin. Sitä odotan mielelläni!

Vähän huumoria hei.
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2008 10:49
Mitä järkeä on vertailla Lumousta ja Tuskaa? Toinen on goottifestari ja toinen taas hevifestari. Ainut yhdistävä asia on hevistien halu pukeutua kuin gootit. Okei, kyllähän Tuska on menneinä vuosina kaivanut haudasta jonkun vanhan goottirock poppoon, ja olihan siellä joskus goottiklupikin jatkopaikkana. Kummallakin festrilla käy paljon myös porukkaa, joka oikeasti on siellä musiikin takia, eikä vaatteilla koreilun vuoksi. Tänä vuonna monille tarjoutuu poikkeuksellisesti mahdollisuus tutusta siihen "toiseen" alakulttuuriin ja sen musiikkiin, ja kiva niin, jos rahat vain riittävät. Fiksusti käyttäytyvät ihmiset ovat varmasti tervetulleita molemmille festareille, ihan millaisissa vaatteissa vaan.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 30.08.2008 13:51
Mä ainakin pukeudun seuraavaan Lumoukseen sillee että oon alasti vaateiden alla!!! Ja jos pub Dog's home on jälleen kohtaamis-/iltapäiväkerhon kokoontumispaikkana niin sinne ainakin sitä vanhempaa goottirokkia kiitos...ihan vaikka kasarigoottimusaa Ei siellä jaksa istua jos kokoajan kajareista kuuluu JUMPJUMPJUMP...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.08.2008 14:06
Luulenpa, että olen tulossa! 18 vuotta tulee nimittäin täyteen viikko ennen tuota festaria. 8) Sitten saattekin tulla sinne räkättämään WNB-kuuttiudelleni.

Kirjoittanut: Saarros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2008 15:27
Huoh noita antitrue-kommentteja. Heitti niit vitsillä tai ei, täällä tai jollain toisella foorumilla.

Kaikki truegootit vois mun puolesta jäädä kotiin nuolemaan haavojansa jos sattuu niin paljon "vähemmän truejen" hörheltäjien läsnäolo. Ketä oikeasti kiinnostaa? Mitä niiden vähemmän vannoutuneiden tyyppien oleskelu saman katon alla ketään muuta haittaa?
Mä varmaan meen ens vuonna Lumoukseen...pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (joku Iron Maidenin tai Slayerin tms. bändipaita päällä) ja kattoa, tulisko keltään murhaavia katseita, heh. Missään ei sanota, että Lumouksesta saa nauttia vaan gootit.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2008 15:35

Lainaus: Saarros

..pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (

No mä varmaan oon tulossa sekä Tuskaan, että lumoukseen
Kirjoittanut: Saarros (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2008 15:48

Lainaus: poison

No mä varmaan oon tulossa sekä Tuskaan, että lumoukseen

Päät varmaan alkais kääntyä jonkun Paranoid-kommentin jälkeen, mut muuten mä en usko että sulle pahemmin nyrpisteltäis
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2008 16:07

Lainaus: Saarros

, mut muuten mä en usko että sulle pahemmin nyrpisteltäis

Toivottavasti ei, sit se nähdään
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 10:54

Lainaus: Lady Elena

Aivan, he ovatkin ainoita "aitoja gootteja"...Hah. Joten alle 30-vuotiailla ei ole mitään asiaa Lumoukseen!

Mulla näköjään on mahdollisuuksia..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.08.2008 11:25
Hmm, en osaa yhtään sanoa, onko mahdollisuuksia päästä Tuskaan saati Lumoukseen ensi kesänä. Lumous kiinnostaisi ehdottomasti, mutta en voi mitenkään tietää, millaisilla vapailla liikun kesällä. No, se jää nähtäväksi sitten lähempänä :/ Ehkä voisi Lumoukseen ainakin varautua, ja jos en sitten pääsekään, niin en sitten.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit