Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2009 13:30

Lainaus: groomeri

Ainakin perjantaina olen siinä seitsemän-kahdeksan välillä menossa dog's homeen alottelemaan

Oolrait, jos vain suinkin löydän sinne, niin varmasti olen paikalla jo siinä seiskan maissa
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2009 15:00
^ Komppaan gothicknightia, eli voisin liittyä seuraanne ja siirtyä siitä sitten klubille yhdeksän maissa. Itse en välttämättä ilmesty paikalle ennen kuin öbaut kahdeksaksi, mutta älkää olko liian hätäisiä.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2009 17:20
Komppaan myöskin, tässä ollaan jo lähtötunnelmissa ja perillä toivonmukaan seiskalta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2009 16:59
Palauduttiin juuri Lumousreissulta Blackratin, Heetterin ja Jonepeikon kanssa. Kokemus oli tällaiselle lumousnyypälle kovin antoisa, ja vaikka bänditarjonta ei välttämättä ihan kolahtanut niin mukavaa oli. Dark Market -tapahtuma vaikutti kyllä vähän vaisulta, vaikka itse tein pari mahtavaa löytöä.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2009 17:14

Lainaus: Piiskansiima

Kokemus oli tällaiselle lumousnyypälle kovin antoisa,

Sama täällä Mulla ja kaverilla oli oikein hauskaa ja molempia harmitti kun ei ollut varaa tulla kuin perjantaina, mutta ehkä seuraavana vuonna (toivon mukaan) pääsisin useampaan iltaan : D Ja onneksi oli hyvät säät, ei tarvinnut ainakaan sateessa kävellä :]
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.07.2009 18:26
Nyt on Lumoukset lumoiltu, oikein hauskaa oli kaikenkaikkiaan. Musiikki nyt oli osaksi mitä oli, mutta kun seura oli top class niin mikään ei haitannut liikaa
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2009 18:42
Itse aattelin tästä vielä mennä päätösklubille... ainakin luultavasti, jos saan meikit naamaan jne.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.07.2009 23:16
Kyllä oli huippu reissu! Torstaina siel oltiin jo puolilta päivin ja muutama tunti sit tultiin takas stadiin. Näsinpuistossa käytiin autolla pyörähtään muttei gothnicciin menty ku oli kylmä. Torstaina Vastavirrassa opening-klubilla oli ihan ok meno, ei oikeen se Golden Apesin melankolia (kolisevat melat) kolahtanu ja vieläpä paikalliset reiskat riekkui takana bändiä katsellessa. (siellä meidät näkyikin Ilta-Sanomien viihdeuutisissa ja mie käänsin pään pois ku kuvattiin) Perjantaina Inkubus Sukkubus oli kans joo, ihan jees mut kai siinä jotain mätää oli ku meinattiin nukahtaa ja oli ihan pakko lähtee kämpille nukkuun. Mut eilis illan Project Pitchfork oli niiiiin huippu ettei mitään rajaa!!!!!!!! Olin ihan helvetillisessä hiessä pitkä, kapee pvc-hame päällä ja keikan aikana jouduin nostella sitä hamosta niin et näytin niin urpolta ja tietty emanon kuvas senkin hikinostelun... Oli niin saatanan kova keikka äijillä et oisin kuunnellu aamuun asti, Taruinenaave lähti kesken himaan mut mun oli pakko olla loppuun asti ja nyt imutan niiden biisejä tuolta limewirestä näin ensinälkään ihan hiessä (koko ajan jossain hiessä)
Maaliman suurimmat kiitokset TaruiselleAaveelle, miehelleen ja tapsulille niin kämpästä, autokyydistä, loistavasta seurasta, mela-reikään-vitseistä ja ihan kaikesta muustakin mahdollisesta aina sydämen mallisiin reikiin tiessä kuin vuoden 47-kamoihin kaapeissa *Ninnuska on vähän lennossa vieläkin*
Mukaan ei tarttunut Dark marketista kuin Lumous-paita, siel ois ollu 1 kiva vaate, se pinkki pvc-hamonen jota en raaskinut ostaa (kun kaikki rahat meni festareille valmistautumiseen!!!!) ja sulkakynän ostin ja yhden örinä-dvd:n divarista...
Oli ihanaa nähdä teitä kaikkia, mut se vaan harmittaa ku niin monta foorumilaista jäi kuitenkin bongaamatta (uusia naamoja) Ja kuvia tuli otettua nii helvetisti ettei mitään rajaa taas (N nukkuu, K nukuu, T nukkuu )
Mulla oli jotain muutakin sanottavaa mut nyt tuon Project Pitchforkin kimppuun.. Ainiin, Tristessa my dear, toivottavasti selvisit ulos sieltä Klubilta eilen Laitan uuden nron yxärillä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 06.07.2009 07:15
Joo mää heräsin tossa sängyltä maiharit jalassa eli päätösklubilta oon siis selvinny junalla sit kotiin(ainaki muistan et ois tullu junas ryypättyä)
kiitos kaikille foorumilaisille keihin tuli enempi tai vähimpi törmäiltyä lumouksessa oli kivaa!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 06.07.2009 10:09
Tuossahan tuo meni. Ihan hauskaa oli vaikkei musiikki minun makuuni ollutkaan. Ruoka kylläkin oli Tampereella hyvää, sen voin sanoa . Ja käteen jäi viikonlopusta sentään uusi, kaunis Tarot-pakka joten ei ihan tyhjin käsin palattu... Kiitos kaikille seurasta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit