Gootti.net

Lumous Gothic Festival 2009

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.07.2009 11:52
Kiitokset kuutti.nettiläisten seurasta täältäkin (Rip Van Winkle .- virallinen goottimiittikuuttimaskotti kiittää myös! :3) - nyt alkaa vähitellen olla normaali olo, eilinen meni jotenkin ihan sumussa. Oli varsin hauskaa, erityisterkut tietysti Hämeenlinnan vahvistukselle.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.07.2009 19:32
Ah, mäkin oon päässyt kotiin asti : ) mutta höh, petyin, sillä kukaan ei ollut bongaillut minua (tuolla topiceissa bongaa gootti.nettiläinen tai bongaa gootti), vaikka ite bongasin vaikka ketä ja moikkailinkin.

Mutta oli tosi hauska neitsytmatka Lumoukseen, kaverit oli ihania ja niitä oli paljon.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.07.2009 20:01
Oli kyllä kovat bileet! Vieläkin turvonneet mustelmat, nirhaumat, kipeät kylkiluut, päkiät ja nivelet muistuttavat siitä. Mutta oli se sen arvoista..! Kiitokset kaikille, joiden seurasta sain nauttia!
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 06.07.2009 21:44

Lainaus: Heetteri

Oli varsin hauskaa, erityisterkut tietysti Hämeenlinnan vahvistukselle.

Awwws Senkin höplät Oli kyllä mukavaa vaikka vain nautimmekin ilmaiskivasta...ensivuonna sitten hommataan maksullista kivaa!!!

Jonelle terkkui
Rasvabukkake
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.07.2009 22:27

Lainaus: Cata

petyin, sillä kukaan ei ollut bongaillut minua

No voihan helvetti!! Miten et tullu missään vastaan meitä vaik käytiin kaikki muut mestat läpi paitsi torstain alkusauna ja sunnuntain gothnic ja loppuklubi!!!!

Lainaus: Aural

Vieläkin turvonneet mustelmat, nirhaumat, kipeät kylkiluut, päkiät ja nivelet muistuttavat siitä.

No sulla sit tais olla erityisen raju meno tai sit korsetti liian kireellä ja ylikorkeet korot Mulla oli 1 ainut juttu koko reissun aikana joka sattui, nimittäin gogglet!!! Ne painoi päähän joka helvetin päivä niin et yöllä kun tultiin Klubilta ja otin ne pois niin vuorotellen kaverit hiplaili mun päähän syntyneitä syviä uurteita!!! Ne goggle-uurteet otsassani saivat sitten nimen sarvet..
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2009 10:51
/off
MustaHukka
Ei juma tuo kuva, kiitos piristyksestä. Nauroin _hieman_. :------------DDD
/off loppuu

Harmi, kun itse olen vielä alaikäinen, olisi ollut mukavaa käydä Lumouksessa. No, ensi vuonna tärähtää 18 vuotta mittariin, ehkä sitten...

Muutes, milloinkohan pääsemme nauttimaan kuvallisesta annista?
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2009 10:55

Lainaus: Ultimecia

Muutes, milloinkohan pääsemme nauttimaan kuvallisesta annista?

Heh. Olin juuri kyselemässä samaa asiaa ... Olis kai pitänyt ottaa omakin kamera mukaan, mutta nyt täytyy odotella muiden taiteellista antia.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.07.2009 14:32

Lainaus: Ultimecia

milloinkohan pääsemme nauttimaan kuvallisesta annista?

Mun pitäis EKA laittaa Hämeenlinnamiitin kuvat ja Tuska-miitin kuvat, mutta ehkä voin tehdä poikkeuksen ja laittaa jo nuo Lumous-kuvat, niitä kun kaikki varmaan mieluiten katselee...
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2009 14:48
Heti vaan Lumouskuvia, pliis!

Ja näin hieman mattimyöhäisenä minäkin haluan kiittää kaikkia loistavasta Lumouksesta! Ja toki erityisen mahtipontiset kiitokset kuuluvat Ninnille ja tapsulille maailman parhaasta seurasta, hyvistä jutuista ja autokyydistä!
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 07.07.2009 15:34
Tämä ötti on nyt totaalisen Lumoutunut En ollut aiemmin käynyt ylinpäätään millään klubilla joten olin ihan n00bina ja täpinöissä. Positiivinen yllätys oli se, miten suurin osa porukasta - tai oikeastaan kaikki joiden kanssa olin tekemisissä - oli hirmu ystävällistä (kun olen kuullut huhuja elitistimeiningistä). Iso kiitos foorumilaisille yms. ketä siellä nyt seuranani olikaan, jäi tosi hyvät fiilikset!

Ps. basistivitsit kunniaan

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit