Gootti.net

Hip hei Halloween!

Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2006 17:35
Tuolla on joku lumimyrsky ja pihalle piti mennä.. Hmm .. Voisi piipahtaa silti mutta pitkään ei ole niin miellyttävä harhailla..
Kirjoittanut: Adrenochrome (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:01
Eikös Amerikassa ollut Halloween tiistaina 31.10 ja nytten Suomessa vasta lauantaina.
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:02
Aaah, voisin varmaan lukea kommentteja tarkemmin täällä. Iiriva sen jo mainitsikin. *nauraa*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:07
Lainaus: Adrenochrome Aaah, voisin varmaan lukea kommentteja tarkemmin täällä. Iiriva sen jo mainitsikin.

niinpä tein, äskenkin kävin nauramassa omille kirjoitusvirheilleni osaan taas. Jep, niinhän se on. Mutta aika monessa paikkaa ympäri maailmaa halloween jatkuu vielä pari päivää. Eilenkin katsoin 2 jaksoa simpsonien halloween-jaksoja saksaksi pro sieben-kanavalta
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:10
Kyllä kyllä, Halloween on parasta aikaa. Mä en kestä virheitäni, heti pitää olla korjaamassa jos jotain kauheeta näkyy. *grin*
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:17
Lainaus: Adrenochrome Eikös Amerikassa ollut Halloween tiistaina 31.10 ja nytten Suomessa vasta lauantaina.

Kyllä se oli joka paikassa 31. päivä, ei siinä ole mitään maitten välistä eroa. Lauantaina on pyhäin miesten päivä tjsp joka on suomen ihan oma juttunsa. Mut eihän se estä juhlimasta sitä minä päivänä huvittaa

Silti harmittaa suuresti kun tiistai meni ohi kipeenä
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:35
Hmm, täytynee tutkia tuo asia. Kiitos korjauksesta. *kumartaa*
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:12
oli milloin oli, mut ME vietetään sitä lauantaina!
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mariel
  • Lähetetty: 06.11.2006 14:41
Mä juhlin halloweenia viime perjantaista lauantaihin noin kymmenen kaverin porukassa cosplay-juhlien merkeissä. Se oli hauskaa. Mä olin vampyyri
En voinu mässätä kovin paljoo mitään, ku ne hampaat meinas kokoajan irrota!
Ja mull oli viitta joka oli niin paksu ja painava ja yli-iso! x)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit