Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 5)

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2008 10:53
V1tuttaapi ku en osaa miettiä mitä sanon! Pilasin tossa sitten minun ja ystäväni välit. Ku jonku pitää taas olla tällanen v1tun p*lli joka ei voi ajatella mitä sanoo.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.11.2008 11:10
Ei oo rahaa ja mä haluaisin vaikka mitä.. Miksi en saa miksi miksi??
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.11.2008 11:11

Lainaus: Tyhjäpää

tällanen v1tun p*lli joka ei voi ajatella mitä sanoo.

No, kyllä kai se siitä! Harvemmin ne välit kokonaan pilaantuu.Puhu ystäväsi kanssa, kai hän sinut tuntee ja tietää ettet pohjimmiltasi ole mikään p*lli. Taidanpa kitistä polvestani, joka on kipeä ja rutisee (kuten minäkin). Krav magassa on usein alkulämmittelynä lattiapainia, auuh, voih, armoa. Polvillaan en pysty enää olemaan sitäkään vähää mitä aikaisemmin. Maitokin on näköjään loppu, joten aamusumpit pitää ryystää mustana. Ynkh....
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 23.11.2008 14:49
Mulla menee hermo veljen kanssa. Se syö mun ruokia, se juo mun teet, se käyttää mun tavaroita. Ei kysy lupaa eikä varsinkaan pyydä anteeksi. Jos huomautan asiasta, se vastaa ylimielisesti. Jos nyt vastaa. "Mikä tekee tavallisesta leipäpussista niin erikoisen?"

Ja äiti sanoo että pitää kestää kun muissa jutuissa se sitten auttaa mua jos pyydän.

ARGH!!!!

Edit. Niin muuten, tuon vastaavan jutun vuoski mun TOSI hyvä patja meni pilalle(= homehtui). Herra oli luvatta juonnut mun eväskokiksia, eikä laittanut korkkia kunnolla kiinni. Pakkasin pullon reppuun, jätin repun patjan päälle, reppu kaatui - ZADAM! Ei enää hyvää patjaa.
Kiitos veli.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2008 19:59

Lainaus: Natassja

Puhu ystäväsi kanssa

Sen tein, eikähän enää ole mikään mielettömän vihainen... Että asia on suunnileen sovittu.. onneksi!

Kitisen kipeitä jalkojani!! Harkat oli taas potku painotteiset ja nyt on jalat ihan muusina. Mutta ainakin tuntee ihanasti tehneensä jotain!
Olen myös kyllästynyt läskeihini! Olen kyllästynyt aina olemaan aina se porukan läskein... Se syö itsetuntoa... Mutta vaikka teen mitä niin tuloksia ei synny! Kun en halua kuitenkaan jättää kkonaan syömättä. Tahtoo laihtua!!!!
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.11.2008 20:31
huh, piti lähteä ihmisten ilmoille sosiaalistumaan, mutta tuon myräkän takia ajaminen oli erittäin vaikeaa kun ei metriä pidemmälle eteensä . Päätin sitten n. 1km ajettuani luovuttaa ja palata suosiolla kotiin dataamaan. Talvi on hanurista!
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2008 20:32

Lainaus: Tillie

Mulla menee hermo veljen kanssa.

Tämä menee nyt OT:ksi, mutta miksi et anna takaisin samalla mitalla? Tai yritä saada äitisi myöntämään, että pojalla olisi kurinpalautuksen paikka. Veljesi on kyllä keksinyt hyvän tavan ärsyttää sinua :/
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2008 21:29
Nivalan legendaarinen Tuiskula ollaan huhujen mukaan myymässä lestadiolaiselle huonekalufirmalle varastoksi. Kiukuttaa, jos voittaisin lotossa, ostaisin sen luukun itse. Nivalan Urheilijat ovat konkassa, kaupunki ei raaski panostaa kulttuurihistorialliseen ja kaupunkilaisille rakkaaseen paikkaan puolta mijoonaa euroa, eikä tunnu löytyvät yksityisiä jotka olisivat kiinnostuneita ostamaan sen kuin varastoksi.

Inhottaa katsoa kun oma rakas teinihelvetti rappeutuu noin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2008 21:54
Seisoin tänään 45 minuuttia jäätävässä tuulessa ja lumisateessa, kun bussi oli vähän myöhässä >:/ Nyt sitten hemmetin kylmä, ja kipee -.- Just parantunu edellisest. Ja kaiken lisäks bussi oli täynnä, puoleevälii käytävää ihmisiä seisoi.
Ja mikä parasta, siel joutu pelätä kuollaksee ton huonon kelin takia. Jouduin seisoo tunnin siellä bussissa ennenku pääsi istuun, ja pari kertaa meinasin kaatua kun se bussi jarrutteli äkillisesti.
Kirjoittanut: Kisse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Kisse
  • Lähetetty: 23.11.2008 23:53
Nyt vois melkeempä sanoa että v*tuttaa. Menkat alkamassa, rahat on loppu ja muutenki mukavaa ahdistusta päällä.

Mulla on yo-juhlat tulossa. Kutsuin just kavereitani niihin, "pakollisten" kummit-mummit - vieraitten lisäksi ja taas löi naamalle etteipä noita kavereita mitenkään turhan paljon ole. Lisäksi osa niistä vähistäkin keksi "tosi" hyviä tekosyitä ja menoja tuolle illalle.
Jos nyt jotain hyvää haluaa löytää, niin ainakin mulla on luotto - ystäväni ja maailman ihanin avokki. Niiden kanssa on hyvä juhlata

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit