Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 5)

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 21:14

Lainaus: Natassja

Treenitauko ärsyttää.

Uskon! Varsinkin jonku raaja rikon takia... Toivottavasti ei mitään mielettömän vakavaa...

Voi jippii! Onnistuin vahingossa repäsemään mun mantsan kirjasta kolme sivua irti! Huom. VAHINGOSSA!!! Joo en tiedä mitne se on mahdollista mutta tein sen joka tapauksessa -.-
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 22:03

Lainaus: Iiriva

Tuo mystificationin kuvalinkittämä setä kyllä muistuttaa pelottavasti ensimmäistä gynekologiani...

hrrr. nyt en koskaan uskalla mennä gynekologille...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.11.2008 22:06
Että minua risoo kun ihmiset eivät lue aiheiden kuvauksia ennen kuin postaavat. Risoo niin maan perkuleesti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 22:23
Pettymys lyö taas kylmällä rautalekalla olan takaa. Vtu jipii.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2008 00:30
Voi halvatun asiakkaat, onko ikinä käynyt mielessä, että meillä myyjilläkin on työajat? En minä siellä saatana asu 24/7, enkä todellakaan pidä putiikkia auki vain, koska olet yksi Suomen kuuluisimpia ihmisiä ja Seiskassakin joka viikko, en vaikka kuinka tuntisit pomoni. Ja ei myöskään kiinnosta tippaakaan se, tuletko takaisin vai et (tule edes selvin päin..), en minä menetä mitään siinä, että raahaat sen kolme euroasi yläkerran kauppaan. I don´t freaking care!
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 08:24
Ärsyttää kun tietää kaapissa olevan paketteja MINULLE ja vielä melkein kuukausi ennen kun saan ne hyppysiini..
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:24
En tiedä mikä oikean puoleiseen jalkaani eilen illalla iski. Jalkapohja kipeytyi itsekseen ja tänään piti sitten käydä asioilla kaupungilla. Ei siinä, polkupyörä rikki joten ajattelin että ei se niin kipeä ole ettenkö kävellä voisi. Keskustaan käveli vielä ihan helpolla mutta se takaisin tuleminen. Piti pitää taukoja välillä ja meinasin jo luovuttaa ja hypätä bussiin. Mutta sitten muistin että olen jo tämän viikon "ylimääräiset" rahat käyttäny joten ei muuta ku matka jatkuu. Nyt en pääse kävelemään enää ollenkaan ja joudun näin ollen kauppaankin hyppimään yhdellä jalalla. Tulipa sitä kyllä jo tuossa aikaisemminkin hypittyä yhdellä jalalla vaikkakin vaikeeta oli loskan seassa pitkä takki päällä. Nyt iso rakko jalassa, no ainakin monet ihmiset sai päivän parhaat naurut kun hypin tuolla.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:51
2-3 viikon paranemisaika vähintään tuossa koiran jalassa. Mukava ell. tuomio isolle viillolle. Ja nyt kun on tällaiset ********** kelit niin yritä nyt pitää sitä kuivana ja puhtaana, kun pitää kuitenkin ulkoillakin. Kalliiksi tuli taas jonkun törtön pullon särkemiset!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2008 14:02
Hitto kun pitäisi puunata koko asunto lattiasta kattoon, mutten jaksa aloittaa. Ei kuitenkaan kehtaisi päästää huomenna vieraita ja hoitokissaa tällaiseen sotkuun. Voisiko joku lainata hieman motivaatiota?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2008 15:32
Koulussa menee taas phersheelleen... Kerkiarvo laskee varmaa numerolla... Hauskaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit