Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 5)

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.12.2008 18:56
Näyttää kovasti siltä että uudenvuoden suunnitelmat menivät mönkään ja vietän uuden vuoden kotona vatsakipua potien Jotenkin käynyt huono tuuri nyt kun joulunakin olin vatsataudissa ja kuumeessa. Onneksi sentään rakkaimpani on täällä kanssani
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2008 19:17
Aditu

Voi ei. *halaa*
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 31.12.2008 19:48
Huono uudenvuodenaatto täälläkin. Ikävien sattumien johdosta joudun viettäen sen kotiporukoiden seurassa katsellen heidän kännäilyään. Eikä minulla valitettavasti ole myöskään sitä omaa kultaa, jonka kanssa voisin olla.
Plaah. Jos sitä ensi vuoden vaihteessa olisi asiat paremmin.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2008 22:12
Kaverit on taas mennyt sepittämään omiaan ihmisille .
Kaikki ihmiset ovat jotenkin muuttuneet, tai sitten minä olen muuttunut... Nykyään ihmisten jutut mitkä on ennen ollu hauskoja ja mielenkiintoisia, ottavat lähinnä päähän. Joskus tuntuu että joka ikinen sana, jonka he sanovat huokuu asennetta ja jotain en tiedä mitä, mikä saa vaan hermoni kiristymään ja inhoni kyseistä ihmistä kohtaan kasvamaan. Mikä h*lvetti mua vaivaa nykyään?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.12.2008 22:16
Täällä on tylsää. Minua myös harmittaa siskoni puolesta, koska hänen uutta ruokavaliotaan ei muistettu sukujuhlissa.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2008 22:48
Ilmotin 9 meneväni nukkumaan, mutta eipä tätä porukkaa paljon kiinnostunut. Juuri kun olin nukahtamaisillani järkyttävä käkäts herätti, eikä sen jälkeen paljoa enää innostanu. Nyt sitte istun sohvalla ja kuuntelen kun näämä hoilaavat MammaMian tahdissa Abbaa.
Kaikki tämä sen lisäksi, että olen viikoksi suljettuna mökkiin hiihtokeskuksen liepeillä 700km päästä kotoa ja miehekkeestä, teinipissisprinsessojen ja näiden misterjamrs pörfekt vanhempienkanssa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2008 23:16
Taa turun kylpyla joku caribian on taynna venalaisii!! Nappaimisto on fo, kaks jossain sanoissa tarkeet kirjaimet puuttuu niinkun varmaan huomaa.... Taal soitetaa jotai ketun venalaisii laului uuaarrrhhjhh hhahahfahdfj ....
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2009 00:22
on tässäki uusi vuosi , istun yksin kotona koneella, kaikki on muualla , eikä minua olla kutsuttu mihinkään (ja tuskin halutaankaan minnekkään), kaveri porukka tuli äsken vastaan eivät edes sanoneet moi.....tästä se uus vuos vasta lähtee...
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.01.2009 00:26

Lainaus: Black angel

on tässäki uusi vuosi , istun yksin kotona koneella, kaikki on muualla

Voi, tervetuloa kerhoon, miekin nökötän yksin kotona. Porukat mökillä, muu talon väki jossain muualla. Suht ankeaa. Ja yksinäistä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.01.2009 00:36

Lainaus: Iiriva

Täällä on tylsää.

Pidetäänkös pari PUHETTA? >_<

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit