Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia (osa 3)

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 19:59
huomenna se koulu sitten loppuu ja siitä laivalle
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 21:03
Hyvät treenit oli taas tänään. Muistin jopa hengittää ym. Juutuin myös juttelemaan valmentajani kanssa ja sain luvan että jos on rahassa tiukkaa ni laskuja voi maksaa useammassa erässä tai eräpäiviä siirrellä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 22:34

Lainaus: Miss Angel

Olen koko ajan saanut sen käsityksen, että siinä laitetaan Gaussin käyrälle kaikki kirjoittaneet.

Minun käsitykseni mukaan käyrää sovelletaan sekä maanlaajuisesti että oppilaitoksen sisäisesti. Siis käsittääkseni.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 22:50

Lainaus: BronzeRain

Minun käsitykseni mukaan käyrää sovelletaan sekä maanlaajuisesti että oppilaitoksen sisäisesti.

Kyllä näin on. Kävi muuten sama homma mullekin tuon englannin kanssa... eikä siihen aikaan, kun kirjoitin, vielä ollut mitään Eximiaa olemassakaan. Että vähänkö v*tutti.

Mutta koska tuota ei hyvällä tahdollakaan voi kutsua hyväksi uutiseksi, niin vaatimattomasti () ilmoitan, että pomo tarjosi mulle seuraavaksi kouluvuodeksi parempaa työtä. En vielä tiedä, otanko sen vastaan, kun sitten mulla olisi älyttömän pitkät työpäivät eli 9h päivittäin. Ruokataukokin on työaikaa, joten milloinkohan sitä edes ehtisi hengähtää?
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 12.02.2009 14:29
Sain leikattua kynnenpalasen, joka oli ukkovarpaassani kasvanut ihon sisään. Varvas ollu himmeen kipeä ja tulehtunut, mutta nyt pikkuhiljaa parempaan päin. Huh, sitten kun on parantunut, voin vihdoin käyttää maihareitani. En ole pystynyt, koska kun yritän ujuttaa jalkaa kenkään, sukka alkaa kiristymään joka antaa mun kipeelle varpaalle himmeet kivut.

Juu että tällaisia herkullisia juttuja.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:29

Lainaus: Jacob

Sain leikattua kynnenpalasen, joka oli ukkovarpaassani kasvanut ihon sisään

Lääkärissä tekevät tuollasia opeeraatiota kun vaan käyt pyytämässä. Ei kestä kuin 5min (puuduttavat, ottavat kynnenpalan pois ja laittavat jotain ainetta joka estää uudelleenkasvun) ja itse leikatessa kasvaa helpommin takaisin.
Itselläkin oli tuo vaiva joskus..
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2009 08:25
Wanhojen päivä tänään. Ihanaa, mahtavaa!
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: yurei
  • Lähetetty: 13.02.2009 09:28
Työssäoppimisjakso alkaa olla loppupuolella, enää 6 päivää töitä! (mahtavaa siis)
PLUS että ensi viikon perjantaita odotellessa; Jalometalli Winterfest @ Club Teatria, Oulu!
Bongailkaa jos satutte paikalle, meikähän on kaverin sanoin tunnistettavissa siten että "emäntämallinen eukko (lyhyt ja leveä siis) jolla on kärsivän näkönen pitkä teknojätkä käsipuolesa" (suomeksi siis sain ukon houkuteltua matkaan sinne winteriin eikä se todellakaan kuuntele mitään metallin suuntaistakaan )
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.02.2009 11:33

Lainaus: Miss Angel

Wanhojen päivä tänään. Ihanaa, mahtavaa!

Sama minulla. Mahtavaa!!!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2009 14:27

Lainaus: yurei

Työssäoppimisjakso alkaa olla loppupuolella

Itselläni alkaisi 2viikon kuluttua työssäoppiminen, mutta tänänä sieltä soitettiin että sinne ei pääsekkään.. Kaiken lisäksi tuo paikkaa maksaa palkkaa työssäoppijoillekkin, mutat jää ne rahat sitten saamatta. Ihan kiva kun niiden saamisen varaan oli laskenut ja niille rahoille olisi ollut tarvettakin.
Tuo työpaikka olisi ollut mukavasti ihan kodin lähellä. Seuraavat tarjotut mahdollisuudet ovatkin yli 50km päässä ja palkattomia. Meiltä ei edes bussit kulje kunnolla, niin työmatkankin kulkeminen voi olla aika vaikeaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit