Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 3)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2009 18:49
Ylenin tänään jääkäriksi. Mutta enpä jaksa iloita siitä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2009 18:58
Sain komannen jakson keskiarvoksi 9,43 Ekaluokkalainen olen siis. Olen ihan tyytyväinen, kuvittelin nimittäin, että tämä jakso menisi paljon huonommin (eli jopa alle ysin). Eipä mennytkään. Sain myös idean siskoni synttärikorttiin. Enää pitäisi hoitaa toteutuspuoli..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.02.2009 19:17

Lainaus: Unholysacrament

Itselläkin oli tuo vaiva joskus..

mulla kans ollut tuo vaiva. kai jotenkin periytynyt isältä. mutta nyt tulin ajatelleeksi että eipähän ole ollut pitkiin aikoihin.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.02.2009 22:49

Lainaus: Unholysacrament

Itselläni alkaisi 2viikon kuluttua työssäoppiminen, mutta tänänä sieltä soitettiin että sinne ei pääsekkään.. Kaiken lisäksi tuo paikkaa maksaa palkkaa työssäoppijoillekkin, mutat jää ne rahat sitten saamatta. Ihan kiva kun niiden saamisen varaan oli laskenut ja niille rahoille olisi ollut tarvettakin.
Tuo työpaikka olisi ollut mukavasti ihan kodin lähellä. Seuraavat tarjotut mahdollisuudet ovatkin yli 50km päässä ja palkattomia. Meiltä ei edes bussit kulje kunnolla, niin työmatkankin kulkeminen voi olla aika vaikeaa

Joo, itsekin joudun kulkemaan bussilla, niinkin hankalasti että tätä loppua kohden joudun venttailemaan ensin koululla pari kolme tuntia, sitten kävelemään siitä bussiasemalle, siitä bussilla töihin ja illalla bussilla takaste asemalle josta täti sitten hakee.. Ahh, kituvuosi
Ja siis asustan tädin luona, kyllä vain joo. Ja naapurin isäntä lähtee töihin klo 7.30-> siinä on kyyti kylille (vaikka työt alkaisivatkin vasta kello 12 )
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 23:41
Minäkin tahdon vaihteeksi hyviä uutisia kerrottavaksi. Miksei miulle tapahdu välillä jotain hyvääkin.

No, sain Moonspellin DVDn joten se piristää ainakin ihan hippusen verran.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 23:25
Vaikka tänään on ollut jostain syystä kovin masentava päivä, enkä ole saanut oikein aikaiseksi mitään, niin iloinen olen silti (näin iltaa kohti), koska mieheni tulee tunnin päästä töistä kotiin ja hän tuo tullessaan pizzaa!
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2009 23:43
Ah..kohta pääsee viettää vapaita, pääsee rentoutuu ja potemaan tän flunssan pois. Ja äiti lupas tulla tekee suursiivouksen
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:54
Siis jotain hyviä uutisia... Noh. Saan ehkä tänään uuden kännykän. Huomenna on mukava päivä... Ja saan olla rauhassa kotona kun ei tuu mutsi valittamaan mitään mistään
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:56
hyviä uutisia? hehh, tänään olen puhunut erään minulle rakkaan ihmisen
kanssa vakavia asioita, ja ne asiat on saanut minut tänään monen monta kertaa hymyilemään
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 16:43
Sainpas fysiikan läksynkuulustelusta 10
Ja muutenkin ihan mukava olo.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit