Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nemi

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.03.2008 18:23
Onko kaikki Nemistä tykkäävät nyt laittaneet tähän ketjuun oman ihkutusviestinsä että koko maailma huomaa että sinäkin pidät siitä.
Voin tehdä teille palveluksen. Sen sijaan, että kaikkien pitäisi kirjoittaa se 3-5:n sanan viesti siitä että Nemi on mielestäsi hyvä, mä tein valmiit vaihtoehdot kun olen niin ystävällinen ihminen jatkossa ei tarvitse kuin valita yksi kirjain.

A) Nemi on ihana!!!
B) Nemi on
C) Nemi on niiin hyvä!!
D) Nemi on mun idoli!!
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2008 19:48
ah, yhdyn edellisiin kommenteihin, nemi on pirun hyvä mullakin melkein kaikki nemi lehdet mitä on ilmestynyt, jotakin vanhimpia en tosin omista, mutta elän toivossa, että saan jostain rahaa kaivettua edellisimpään kommenttiin vastaisin d:n 8D
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2008 16:06

Lainaus: Deadboy

Onko kaikki Nemistä tykkäävät nyt laittaneet tähän ketjuun oman ihkutusviestinsä että koko maailma huomaa että sinäkin pidät siitä.
Voin tehdä teille palveluksen. Sen sijaan, että kaikkien pitäisi kirjoittaa se 3-5:n sanan viesti siitä että Nemi on mielestäsi hyvä, mä tein valmiit vaihtoehdot kun olen niin ystävällinen ihminen jatkossa ei tarvitse kuin valita yksi kirjain.

A) Nemi on ihana!!!
B) Nemi on
C) Nemi on niiin hyvä!!
D) Nemi on mun idoli!!

Selvä, siispä b)
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2008 16:46

Lainaus: Deadboy

jatkossa ei tarvitse kuin valita yksi kirjain.

Mitäs sit jos ei löydy sopivaa vaihtoehtoa, omaan Nemi-mielipiteeseen vaikka pitääkin siitä?
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2008 17:11
ABCDDDDDD SIIS MÄ NIINKU RAKASTAN SITÄ! (ihQ)
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2008 18:50
Nemi on kyl sairaan kallis. :/
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2008 20:47
Nemi on ihana mutta turhan kallis...muistuttaa monista ystävistäni.
Keräsin josssain vaiheessa.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.04.2008 20:54
Mulla ei montaa Nemiä ole, enkä aio keräilläkkään koska noita keräilyharrastuksia piisaa muutenkin
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 14:48
Siis ihan sika hyviä elämänviisauksia.. en omista sarjiksia, mutta kirjastosta lainaa aina kun saattuu silmää...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2008 16:01
Täällä ei enää missään myydä Nemiä. On joku aiak kun oon viimeksi ostanut, ja nyt kun menin kaupasta etsimään niin sitä ei enää löydy. Ärärr.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit