Gootti.net

Nemi

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:25
Eikö tästä vaan puhuta vai eikö tästä tosiaan ole aihetta?

No. Lukeeko porukka Nemiä? Itse olen lukenut yli kaksi vuotta ja omistan mitä ilmeisimmin kaikki Suomessa lehtimuodossa ilmestyneet Nemit. Kirja on vielä kaupassa halpenemassa.
Kertokaa mikä ihme siinä viehättää? Olen miettinyt sitä kanssa ja olen päätynyt lopputulokseen: Se vain on niin Nemimäinen.

Ja koska olen ilkeä ihminen, vien erään toisen ihmisen photobucketista sen skannaamia Nemi-pätkiä. Tämä on vain legendaarinen
Purjevene

Ja elämäntotuus Nuhalääke
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:30
Minullakin on melkein kaikki (pari jäänyt välistä, rahapulan takia), mutta vuoden 2004 alusta olen sitä lukenut. Nemi on vain niin nerokas ja hauska! Kyllä Lise osaa. Kirjankin omistan, joululahjaksi kun sain. Ja nythän ilmestyi juuri toinen kirja, ehkä toivon senkin taas jouluksi!
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:34
Siinä on elämäntotuuksia.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:43
itse en ole lukenut kuin satunnaisesti, jos käsiin joskus saan niin kyl luen. eipä se minulle niin must juttu ole, kjih
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:51
en omista kirjoja, mutta luen kyllä, se on tosi hauska ja joskus niistä sarjiksista ihan löytää itsensä.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:53
Tässä noin vuosi sitten innostuin lukemaan Jotenkin vain sellaista itseeni uppoavaa huumoria ja elämänviisauksia, minuun nimittäin eivät mitkään aku ankat uppoa.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2006 20:44
Kyllähän tuota tulee lueskeltua. Hyvää viihdettä!

Lainaus: SaMArA Siinä on elämäntotuuksia.

Totta. Nemissä tosiaan on elämäntotuuksia.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.10.2006 20:47
Hei.
Olen Mr.Luckarin, ja myös minä luen Nemiä.
Pidän kovasti.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.10.2006 23:37
Tietty on tullut luettua, mut mitään kirjoja en omista
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2006 11:22
Luempa minäkin, ja kirja putkahti joululahjana :P. en omista kaikkia sarjiksia mikä harmittaa......... suurin osa tietääkseni on kyllä.

Ja jollei nemistä tosiaan mitään muuta löydä niin elämänviisauksia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit