Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nemi

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.09.2007 23:51
^ oih se on ihana. "Olimme Anun kanssa kuusitoista vuotiaita kun tapasimme...kaksi kieroa hymyä, yksi koska olimme niin nuoria ja yksi koska emme ole paljoakaan muuttuneet" Ihana ihana ihan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.09.2007 16:10

Lainaus: Iiriva

mutta se oli siis syksyn uusin albumi, "Nemi ihmemaassa"

Juu, omistan tuon. Ainahan se on käytävä ostamassa.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2007 17:26
awww, mun pikkusisko osti mulle Nemin sarjakuvakirjan. Se oli niin ihana.
Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2007 19:49
Mä en omista yhtäkään kirjaa, mut luen niitä aina kun vaan käsiin joutuu. Se on kyl paras sarjis mitä mä tiedän..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:16
Meinasin tukehtua eräs päivä aamukahviini: Nemi loleilee uusimman albumin kannessa!!! IIIIIIIIKKKK!

Kirjoittanut: MustaMimmi (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2007 07:37
OOn mäkin kyllä sitä ruvennut lukemaan..SE ON VAAN NIIN IHANA SARJA KUVA!!!:d:d:d3
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.09.2007 08:14
Taidan olla sitten poikkeus täällä, koska minusta Nemi on sarjakuvana ärsyttävä ja turhan tylsä.
Sketseissä flirttaillaan liikaakin (aiheista riippumatta) kaikenmaailman kliseiden kanssa ja muutenkin Nemi on vähän liian ennalta-arvattava sarjakuva minun makuuni. Piirrustustyyli näissä on kuitenkin ihan ok.

Minulle Nemi uppoaa silloin tällöin sanomalehdestä luettuna mutta itse albumeja en menisi ostamaan.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2007 00:32
Nemi on niiin paras! luetaan tyttöystävän kanssa aina kilpaa niitä Niistä oikeesti löytää ittensä niin usein, melkein vois luulla että mä oon sarkastinen ihminen :O mutta eihän se niin voi olla?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2007 15:42

Lainaus: Raven Darkstar

Niistä oikeesti löytää ittensä niin usein, melkein vois luulla että mä oon sarkastinen ihminen :O mutta eihän se niin voi olla?

Hehe, minäkin löydän niistä itseni aika usein, vaikka en niin sarkastisena ihmisenä itseäni pidäkään. Ja sitten se huumori, mitä siinä käytetään on jotenkin vain ihan loistavaa. Naurattaa minua ainakin.
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2007 17:37
Uusimman Nemi kokoelma-albumin piti ilmestyä 14.9?! (Luin netistä joltain sarjis sivulta) Kävin kaupassa samaisena päivänä, ja myyjä tähän tiukkasikin että sen ilmestymispäivä on vasta 27.syyskuuta..
Jäin siis hermoillen odottamaan siis nämä kaksi viikkoa.
28.päivänä kävin kirjakaupassa kyselemässä ja vastaus edelleen kuului: meille ei ole vielä ilmestynyt..valitan.
Arrgh!Ei vieläkään!! No täytynee odotella vielä muutamiapäiviä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit