Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nemi

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:33
Lainaus: Iiriva Lainaus: Chastel
Tässä myös ihastuttava piirroshahmo http://www.nightrose.com/lenore.htm

hän oli kovin suloinen

Olen täysin samaa mieltä. Kerrassaan herttainen
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.11.2006 13:26
En lue sarjakuvia,mutta Nemiä kyllä Se on jotenki niin ylväs ja voimakastahtoinen ja söpö silloin kun yltyy lapsekkaaksi

Täytyy myöntää että en ymmärrä kaikkia vitsejä,esim.yhtä albumia kohti jää tajuamatta muutama trippi.Onko kellään sama juttu?
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2006 15:46
Mulla oli joskus nuorempana kun en tajunnut maailman menosta niin paljoa, että en tajunnut jotain Mayhem-vitsejä yms. On se kiva kun ne jälkeenpäin tajuaa

Tuli muuten mieleen tässä päivänä, kuinkahan paljon noista Nemin tempauksista Lise ottaa omasta elämästään? Että onko siinä Lisen elämä mutta joitain kohtia on vain korostettu vai kuinka?
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 17:35
Joo Nemi on kyllä hyvä... se on vaan juuri semmoinen sanoo miten asiat ovat ja nauttii täysillä.
Kirjoittanut: Adrenochrome (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2006 09:52
Lainaus: Ziggy Stardust Täytyy myöntää että en ymmärrä kaikkia vitsejä,esim.yhtä albumia kohti jää tajuamatta muutama trippi.Onko kellään sama juttu?

Kyllä on, minulla ainakin. Kyllä ne sitten pitemmän päälle tajuaa mut kestää siinä aina vähän aikaa. Pitää lukea lehti moneen kertaan ennen kuin ymmärtää kaikki.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2006 22:49
Luen ja omistan muutaman sarjisalbumin. Nemi on hauska. Pidän paljon.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 18:05
Jee! Nemi on huippu vaikka siinä joskus "pannaan" meitä miehiä hieman halval, mut kyl sen kestää...en omista ikävä kyllä yhtään.Kirjastosta aina jos uus löytyy niin mukaan vaan. Mun jotkut kaverit ei ymmärrä miks mä luen niitä...mä ainakin nauran ihan kippuras.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 19:04
Lainaus: SaMArA Tässä myös ihastuttava piirroshahmo http://www.nightrose.com/lenore.htm

On se niin symppis. Musta huumori toimii aina. Vaikka ei söpis pikku malsuleille noin saisikaan tehdä. Nemiäkin tulee luettua suomi24:n sivuilta, jotkut niistä vitseistä ovat juuri sopivan sarkastisia mun makuuni.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:06
Luen ja pidän, olen niin samanlainen kuin Nemi
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:39
Nemi on niin oivaltava!
Tosin ei musiikkimaultaan erityisen gootti, vaan enemmänkin hevari...
Joskus mainitaan type O negative ja My dying bride, mutta enemmänkin puhutaan w.a.s.p.ista.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit