Gootti.net

4.11 HALLOWEENBILEISIIN TULIJAT HUOM!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.10.2006 01:27
Voisitteko ilmoittaa HETI kun tiedätte varmasti, oletteko tulossa, niin tiedän sitten sen verran hommata jotain naposteltavaa ja pitäähän mun tietää kuinka moni tulee varmasti, kun siellä steissin aikataulujen alla kokoonnutaan, niin niitä, jotka on sanonu varmasti saapuvansa paikalle, sit venataan siellä. Ettei mee koko ilta siinä venaillessa jotain joka on aikonu tulla, mut sit ei tuukkaan. Joten tänne nyt listaa VARMOISTA TULIJOISTA!
  • Lähetetty: 31.10.2006 15:24
Ja siitä illan ohjelmasta vielä sen verran, et eka tullaan stadista tänne Puksuun, missä on tarjolla pikkunaposteltavaa (omat alkoholit mukaan), kuunnellaan hyvää musaa, (yritän raivaa tilaa jonnekin jos jotain haluttaa tanssia) voidaan vaikka leikkiä pieniä halloweenleikkejä, kuten kertoo kummitusjuttuja, ehkä spiritismii yms. Ja illan paras asu valitaan tietty, ja jos ilmat suo, voidaan lähtee vaik kulkueena tohon Malmin hautausmaalle haahuileen. Miten olis jos aloteltais joskus kuuden-seiskan aikoihin? Niin ois jo pimeetä. Nyt tänne jotain kommenttia ja toivomuksia mitä haluisitte tehdä ja sitä listaa tulemaan, kuka ylipäätään on tulossa!!!!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2006 16:47
No tuo kulkue näkyisi pimeässä paremmin, jos jokaisella olisi esim. kynttilä kädessä tjmsp. Siis Tiksissä vai Hesassa tavataan? Juu, ja nyt se tuleminen on sitten varmaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2006 17:44
En ole tällä kertaa tulossa. Mutta voisitko Ninni ottaa kuvia biletyksen tiimellyksessä, niin nähtäis me muutkin vähän juhlahumua.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 07:14
Olen tulossa Dragulan ja ystävän kanssa! Tuuli kyllä voi sammutta mah. kynttilät, paitsi jos ne on jossain lyhdyissä... Mutta jotain valoa pitäisi olla!

eli tämä viesti sisältäisi 3 tulijaa, jos tuo ystävä mahtuu. Jos ei, 2.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.11.2006 09:31
Mä en voi edelleenkään 100% varmaksi sanoa mutta varmasti tulen jos en ole kipeä enää. Parempaanpäin tässä kokoajan mennään mutta vielä ainakin tauti riivaa.
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:34
Lainaus: Velvet Grey Siis Tiksissä vai Hesassa tavataan?

Hesassa, rautatieasemalla aikataulujen alla klo 17.00. Ja tosi jees et pääset tuleen!
Lainaus: poison Mutta voisitko Ninni ottaa kuvia biletyksen tiimellyksessä, niin nähtäis me muutkin vähän juhlahumua.

No johan mä sanoin, et valokuvaus on suurin intohimoni, oon ottanu joka miitissä kuvia, joten tietty otan nytkin, maanantaina ovat sitten galleriassa nähtävillä.
Lainaus: Iiriva eli tämä viesti sisältäisi 3 tulijaa, jos tuo ystävä mahtuu

Ystävä mahtuu tietty, useempikin jos joitain kiinnostaa.
Lainaus: nexubus vielä ainakin tauti riivaa.

Tuu tänne niin mä riivaan sen taudin susta helvettiin!
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:36
ilmoittaudun myös tulijaksi olen kuin rutto mistä ei hevillä päästä, buahha
  • Lähetetty: 02.11.2006 21:15
Lainaus: Rottenicia ilmoittaudun myös tulijaksi

No tottakai sä tuut! Luulitko et kuvittelin jotain muuta, hä?! Ja voit ottaa sen frendis mukaan joka oli viime miitis jos se haluu tulla kans.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.11.2006 22:06
Mää melko varmasti tulen myös. Tuon mahdollisesti myös neiti-ihmisen mukanani.

Miten sieltä Pukinmäestä pääsee pois (vai pääseekö ollenkaan)? Sehän on jossain Vantaalla, ja Vantaalla en tietääkseni ole aikaisemmin käynyt.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit