Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.02.2009 20:48
Minä olen ihan kenkäfriikki, joten löytyy helpostikin minua miellyttäviä kenkiä mielinmäärin... Nytkin tietäisin varmaan kymmenet kengät jotka ostaisin samantien jos olisi rahaa. Postissa on tällä hetkellä tulossa kahdet kengät
Äkkiseltään laskettuna minulla on 32 paria kenkiä + ne kahdet jotka on tulossa. Tähän on laskettu kaikki kenkäni, myös ne ainoat lenkkarini
Suurin osa kengistäni on Demonian/Pleaserin.
Minulla kengät menee aina edelle, joten se on se kaikki muu, mihin ei yleensä ole varaa

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 21:55
En jaksa laskea kuinka monta kenkäparia oikeasti omistankaan, en edes muista näin kylmiltään kaikkia. Käytössä (tällä hetkellä) on jotain kuusi paria, osa lojuu kaapissa odottamassa kesää/huoltoa/oikeaa fiilistä. En omista mitenkään hirveän paljon kenkiä, vaikka olenkin yrittänyt kokoelmaa pikkuhiljaa kartuttaa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:11
No niin, nyt on kengät laskettu. Kaiken kaikkiaan niitä oli 63 paria ja kolmet tulossa postissa. Otin tuosta luvusta 13 paria erikseen myymistä varten, niillä en ainakaan enää tee mitään. Jätin laskematta mm. kumisaappaat, puukengät, toppakengät (hyi, mutta pakolliset äidillä) ja muut vastaavat joista en pidä, sekä roskiin menevät huonokuntoiset kengät. Vaikka myönnän suosiolla että mulla on ihan liikaa kenkiä, niin en olisi arvannut, että niitä on näin paljon. Olisin veikannut puolet vähemmän.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:26

Lainaus: Severana

Kaiken kaikkiaan niitä oli 63 paria

Missä sinä näitä säilytät? O_o Mihin tuollainen määrä mahtuu?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:40

Lainaus: BronzeRain

Missä sinä näitä säilytät? O_o Mihin tuollainen määrä mahtuu?

Hemmetin hyvä kysymys. Ei ne mahdu mihinkään! Mulla on iso kenkäkaappi, pienempi kenkähylly sekä perheen yhteiskäytössä kenkähyllyjä. Loput kengät ovat laatikoissaan (suurin osa) vaatekaappieni alahyllyillä ja kaappien päällä. Muutama laatikko on eksynyt myös makuuhuoneeseen, vaikka sen pitäisi olla kenkävapaata aluetta, eli niille ei ole enää tilaa löytynyt muualta. Kiertoon menevät kengät ovat kellarissa ja pihamökissä, eivät ne oikein sisällekään mahdu. Tahtoo oman kenkähuoneen!
Henk.koht. yllätys oli kuitenkin se, että löysin vain yhden parin, jota en ole koskaan käyttänyt. Muita on käytetty ainakin muutaman kerran jokaista paria.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:46
Itselläni on ''huikeat'' 4paria kenkiä 8D. Eli aikas vähäisen. En minä kyllä uusia tarvitsekkaan mutta jos sellaiset söpöt löytyisivät niin kyllä varmaan ostaisin.
Harmittaa niin perkeleesti että ne harrisonin kengät menivät rikki .
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.02.2009 11:38
jaa-a itselläni taitaa olla 17 tai 18 paria. Suurinosa juuri Demonian ja Pleaserin kenkiä, toki löytyy muitakin mustia saappaita ja nilkkureita kaapin nurkasta :p
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 11:55
ittelläkään ei ole kuin neljä pari akenkiä
demonian transformer 800
demonian gothica 200
ja sitten vielä 10 hole maiharit ja
14 hole maiharit :P
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 11:56

Kaiken kaikkiaan niitä oli 63 paria

no huhhuh!!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 18:50

Otin tuosta luvusta 13 paria erikseen myymistä varten

Meinasitko laittaa tänne myyntiin...? *kärkkyy*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit