Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kengät (2) - Sivu 27

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 19:51

Lainaus: die Winterreise

kuinka monet kengät omistatte?

Hmm.. En kovinkaan monia, tai no nyt listaan tullut vähän lisäystä viime aikoina. Vissiin neljät mitä käytän, jos lenkkareita ja harkoissa käyttämiäni kenkiä ei lasketa. Kahdet korkkarit (saapikkaat ja lyhyt vartiset), maiharit ja semmoset pitempi vartiset tennarin tapaiset. Ei siis kehumista...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.02.2009 20:10

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Oon myös ihmetellyt tuota alennuspolitiikkaa...esim. alennushinta 45 e ja oikeaksi hinnaksi merkattu 89 e. Muuten ihan kiva, mutta vähän aikaa sitten noiden kenkien oikea hinta oli 50 e. Tyyliin tämä, ei varmaan löydy ihan hinnoilla oikeasti sieltä mitään. Jotenkin laittavat nuo alennukset kuulostamaan isommilta kuin todellisuudessa ovatkaan, ainakin minusta tuntuu siltä.

http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page& pageID=9&itemcode=BRA03%2FB%2FPU

Tuo on hyvä esimerkki tuosta aiemmin mainitsemastani alennushommasta! Minä maksoin noista 65 e ja nyt ne ovat yhtäkkiä olleet 99e?! Kumma juttu ja hinta pompsahtikin.....
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 20:27
Ostin tänään kengät Seppälästä sellaiset varrettomat kangastossut : )) Ei niitä tällä kelillä kyllä käytetä, mutta keväällä ja kesällä sitten
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 21:56

Tuo on hyvä esimerkki tuosta aiemmin mainitsemastani alennushommasta! Minä maksoin noista 65 e ja nyt ne ovat yhtäkkiä olleet 99e?! Kumma juttu ja hinta pompsahtikin.....

Omasta mielestäni Joyboots rikkoo lakia tuolla alennus hommallaan.
Vaihtaa kokoajan alkuperäistä "hintaa" josta sitten onkin se sen hetkinen alennus otettu.
Hyvänä esimerkkinä nuo linkittämäsi kengät.
Tuo koko pulju sietäisi lopettaa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 22:40

Meinasitko laittaa tänne myyntiin...? *kärkkyy*

Sori, ehdin jo viemään ne tuttavani kirpparille! Saan sieltä aina hyvät rahat, eikä tarvitse maksaa mitään myyntipaikan vuokraa. Nyt laitoin myyntiin pelkkiä korkkareita, mutta jos myöhemmin myyn jotain katu-uskottavaa, niin lupaan laittaa tiedot tuonne osto- ja myyntipuolelle. Aiemmin myin suurimman osan kengistä Huuto.netin kautta, mutta postikulut nostavat hintaa niin paljon, ettei se oikein ole kannattavaa. Taitaa postitus olla tällä hetkellä vähintään 8,50 e, matkahuollon kautta saattaa mennä halvemmallakin?

Lainaus: pimeyden_hehku

no huhhuh!!

Joo-o. Melkein nolottaa. Mutta ei ihan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 22:59

Lainaus: Severana

vähintään 8,50 e

Juu, tuota luokkaa ne kait ovat.... Ainahan voit taivutella ostajan maksamaan postikulut, minä ainakin koen sen pienenä pahana jos sen avulla saan upeat kengät itselleni. Nyt täytyykin ruveta erityisesti syynäilemään tuota kirppis-osiota, jos sinne vaikka ilmestyisi sinulta jotain kivaa jossain vaiheessa
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 23:35

täytyykin ruveta erityisesti syynäilemään tuota kirppis-osiota, jos sinne vaikka ilmestyisi sinulta jotain kivaa jossain vaiheessa

Kunhan mä nyt ensin taas kartutan kokoelmaani, niin ehkä sitten voin vaihteeksi luopua joistakin kengistä!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.02.2009 10:51
Ah, mulle iski taas pitkästä aikaa kenkähimo Mä haluan hirveesti ihania plattareita, joita kuitenkin voi käyttää ihan töissäkin toimistolla. Ei välttämättä siis mitään hervotonta korkoa...Pakko saada pakko saada
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2009 12:21
Kenkäfriikkinä noita kenkiä on valehtelematta kertynyt yli 100 paria. Käyttämättömiä kenkiä on paljon:/ Ja lisää vaan tahtoo koko ajan. Varastot ja kaapit täynnä kenkiä. Mitään muuta meille enää mahdukkaan. Muutama pari joutunut jo parvekkeellekin. Kirppikselle pitäs mennä myymään, mutta ei aikaa ja toisaalta joitakin ei millään raaskis myydä..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:50
Joku kyseli kuinka monet kengät omistan, niin laskeskelimpa pienen kokoelmani aikanikuluksi ja tulokseksi tuli vain 15 paria. Tähän olen siis laskenut mukaan vain aktiivisesti käyttämäni kengät, jättäen pois ratsastussaappaat ja juoksukengät.
Tässä on kuva kipittimistäni, kuvassa ei ole mustia kiilakorkosandaletteja eikä mustia nyörimokkasaapikkaita, sillä olen hukannut/lainannut ne jonnekin. Myöskään Gothika -korkosaappaat eivät päässeet kuvaan, sillä unohdin ne tyystin (ovat odotelleet jo puolitoista vuotta suutarilla käyntiä).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit