Gootti.net

Kengät (2)

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.02.2010 17:09

Lainaus: SirMarylee

Mie tässä metsästän sinisiä avokkaita tai muita hienon mallisia kenkiä YO-juhliin, saa ehdotella jotain kohtuu hintasia tai muuten vaan nättejä punasia tai mustia korkokenkiä : P

Mekko on tämän tyylinen, mutta itsetehty ja mustavalkoista liituraitaa ja hieman pidempi helmainen.

Miten olisi nämä. Vois ehkä sopiakin. No, ehkä mainostan tässä enemmänkin kyseistä kauppaa, itse tykkään ja ovat luotettavia. =http://www.realmofdarkness.nl/catalog/product_inf o.php?cPath=56_79&products_id=1456

Haha, tajusin just itsekin että ei noita kenkiä ole enää kuin koko 36 jäljellä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2010 18:05
^ Pistin linkin kuntoon, edellinen versio vei luurankelin koristamaan 404-ilmoitukseen.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2010 21:04

Lainaus: Piiskansiima

En edes muista kuinka monta vuotta sitten olen nähnyt Pennan palikkakoron ensimmäistä kertaa (varmasti mennään lähemmäs kymmentä...) ja silti se on yhä edelleen yök. Omasta kokemuksesta voi sanoa siis että ei totu!

:/ Ei saa masentaa. Vaikka noin se hyvin tod.näköisesti onkin, olenhan itsekin kyllä noita palikkakorkoja kauhistellu ensinäkemästä asti eikä se tunne mihinkään vielä miullakaan ole hävinny. Toivossa on kuitenki hyvä elää, tai ainakin yrittää.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2010 21:41
Argh! alkaa pikku hiljaa kyllä jurppimaan nää demonian kengät. itsellä on ollu nuo hopeiset swing 815 -popot jotain n. puoli vuotta ja joudun viemään kohta tokaa kertaa suutarille, kun pohjat meinaavat irrota, vetoketju rikki ja sisältä se vuorikangas on ihan riekaleina. eivätpä nuo swingit muutenkaan mitkään kovin hyvät kengät ole, koska eivät tue ollenkaan jalkaa, ja nilkan kohdalta ovat hyvin löysät, minkä takia jalka meinaa aina taittua kun eivät pysy tykevasti jalassa, vaikka ovatkin pitkävartiset. Transformer 800 - kenkiini olen kyllä ollut jokseenkin tyytyväinen. ovathan nuo nyt vähän jo rikkinäiset kun ovat tuota demonialaatua, mutta eivätpä nekään ole kuin jotain pikkuvikoja esim vuorikangas vähän repeillyt, mutta lähinnä normaalia kulumaa. jalassa ne taas ovat aivan erittäin tukevat ja mukavat ja niillä on aivan fantastisen hyvä kävellä. nillä juokseminenkin jopa sujuu
Kirjoittanut: Harlan Draka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Harlan Draka
  • Lähetetty: 27.02.2010 11:29
Mites paljon porukat on tilannu tuolta Pennangalanista? Itse pistin ebayn kautta New Rockin bootsit tilaukseen, tosin niitä ei ebayn mukaan ole pistetty matkaan vielä viime viikon tiistaista (17.2) lähtien. Paypal oli vahvistanut maksun 17.2, joka näkyi sekä pankkini verkkopankissa että Paypalissä. Kengät lähtevät lukemani mukaan Espanjasta New Rockilta itseltään, joka vie 5-10 päivään tulla perille.

Cloggsista tilasin aikanaan yhdet NR-bootsit, ne saapuivat noin kahden viikon kuluttua tilauksesta. Huolestuttaa vain tuo, kun ebayssä ei näy tilauksen lähteneen liikkeelle. Mikä siis voi kestää, kun heillä on yhteystietonikin (myös puh. numero, joka käsittääkseni vaaditaan New Rockin toimesta)?

Nyt siis jo 10. päivä tilauksen pistämisestä alulle.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2010 11:47

Lainaus: Harlan Draka

Mikä siis voi kestää

Huijjari, huijjari... No joo, ei sovi pelotella. Suosittelen olemaan itse aktiivinen myyjän suuntaan sillä jos homma paljastuukin puliveivaukseksi niin asiasta saa apua Ebayn suunnalta vain jos siitä ilmoittaa 45 päivän kuluessa tilauksesta!
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.02.2010 11:48
Hmmm. Minä pidän maihareista, mulla on nykyään 10 reikäiset ja 14 reikäiset. Löytyy myös suomenarmeijan uusimmat mallit, jotka ovat ihan paskat, kun suutari sanoi että pitää vaihtaa koko pohjat, kun niide kulutus pinta on nyt kulunut. Arghh... Lenkkarit ovat aina olleet mulle kuin kirous, en pidä niistä ollenkaan(, paitsi lenkillä). Mulla on viellä alpha insdustriesin 3 reikäset luhliin. Pidän muutenkin sotilas henkisistä vaatteista ja pienestä pitäen jo, commado kalle oli mun lempinimi koti kulmilla. Mutta maiharit ne pitää olla.
Kirjoittanut: Harlan Draka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Harlan Draka
  • Lähetetty: 27.02.2010 13:28

Lainaus: Harlan Draka

Huijjari, huijjari... No joo, ei sovi pelotella. Suosittelen olemaan itse aktiivinen myyjän suuntaan sillä jos homma paljastuukin puliveivaukseksi niin asiasta saa apua Ebayn suunnalta vain jos siitä ilmoittaa 45 päivän kuluessa tilauksesta!

Pennangalan myy siis ebay.comin kautta samalla tavalla kuin omilta sivuiltaan. Oli vain itselleni helpompaa olla luomatta käyttäjätiliä pennangalan.comiin, koska ebaystä löytyy jo valmiiksi. Luotettavaksi myyjäksi se (Pennangalan) on tituleerattu. Ihmettelen vain verkkaista toimintaa, mutta homma taitaakin käsitykseni mukaan olla kiinni Espanjan suunnalta. Pennangalan on pyyhkinyt kätensä toimitusaikojen suhteen, joten hidas prosessi on ilmeisesti espanjalaisten siestanuokkujien syytä. On se kumma, kun on EU-maa ja kestää näin helvetin kauan. Etelä-Koreasta olen saanut tavaraa 1-1½ viikossa tilauksesta. Nytkin olivat taas pistäneet välittömästi maksusuoritukseni jälkeen shipmentin tulemaan. Siksi hätkähdin, kun rupesin vertaamaan ebaystä ostamiani tuotteita, että eihän ne perhana ole vielä pennangalan.comin suunnalta laittaneet mitään liikkeelle (tai siis New Rockin oikeastaan, sillä pennangalan.com on vain jälleenmyyjä ilman varastoa).

Mutta taidanpa laittaa kyselyä huvikseen pennangalan.comiin. Saatan olla kärsimätön, mutta vituttaa odottaa ja koittaa tulkita tavaraliikennettä.

Anteeksi purkautuminen.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2010 13:57
Tilasin itse jo jonkun aikaa sitten New Rockit Pennangalanilta, enkä ymmärtääkseni luonut mitään tiliä tms..? Kengät tulivat perille kai parissa viikossa, ehkä nopeamminkin, ja sain pari sähköpostia tilauksen etenemisestä.

Tykästyin Pennan toimintaan siinä määrin että voisin tilata sieltä kengät uudestaankin ja mielellään pian. Eniten himottavat nämä, sillä yritän ajatella myös käytännöllisyyttä ja tyytyä edes hieman simppelimpiin korkoihin. Vartensa puolesta nuo myös käyvät sekä hameiden että housujen kanssa, mikä lisää monikäyttöisyyttä.: ) Koko on vaan vielä ongelma, en ymmärrä noista toistaiseksi mitään, mutta ehkä koen vielä valaistumisen asian suhteen.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.02.2010 15:48
Itselläni ei ole vime aikoina ollut oiken varaa harrastaa kenkäfriikkailua, mutta tuossa tammikuussa tuli annettua periksi mieliteolle ja hommattua nämä. Nyt sitä vain toivoo, että kesä tulisi pikapikaa, ja ilmat olisivat silloinkin suotuisat.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit