Gootti.net

Kengät (2)

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2010 21:45
Onneksi olkoon myöskin Faith Black Mie ainakin parantumattomana kenkäfriikkinä onnittelen jokaista joka saa/ostaa uudet kengät
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.03.2010 22:31
Plääh, jäi sitten Oulun toripakan pysäkkiä vastapäätä olevan kenkäkaupan loppuunmyynti käymättä, kun avasivat mokomat tuntia liian myöhään ja piti junaankin ehtiä. Prkl.

Kenkähimoni kasvaa jatkuvasti. Argh.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2010 17:44
Uu mama, laitoin tilaukseen nämä:

En malta odottaa, tulevat maaliskuun lopulla
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2010 17:10
En osaa päättää tilaisinko itselleni saappaat Pennangalanin sivuilta... rahaa on mennyt aika paljon viime aikoina. Tarvitsisin kyllä kengät.
Mulla on mielestäni vähän kenkiä. Ja haluaisin laadukkaammat saappaat kuin Demoniat. Oon huomannut ettei ne kestä. Mulla on Demonian Slush 62:det ja pohjat ovat lähteneet todella nopeasti irtoilemaan molemmista kengistä Ja kun menin ostamaan nämä kengät niin osasin jo vähän arvella että näin voi käydä...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.03.2010 17:56
Minunkin kenkäkokoelmani täydentyi tässä Demonian Dolly-84:illa Dolly, sekä Dmeonian PVC-swingeillä Swing. Dollyt olivat uudet ja Swingit hyvin vähän käytetyt. Ja mikä parasta, maksoin näistä yhteensä n. 45€
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.03.2010 09:22
Kenkäkokoelmani tähän asti:
- mustat, vanhat perusmaiharit
- lyhytvartiset, mustat prätkäbootsit :O
- puolisääreen ulottuvat, mustat saappaat noin 5 sentin korolla
- Demonian Kera-plattarit, jotka alkavat olla jo päiviensä päässä
- beiget korolliset ja nauhalliset perusnilkkurit, hiukan steampunk-hengessä
- Demonian kiiltävät, tumman punertavanmustat avokkaat, joissa on 12,5 sentin wedge-tyylinen pohja
- ja sitten tietysti ruskeat ratsastuskengät...

Ei läheskään tarpeeksi kenkiä, sanon mie! :<
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 14:46
Minäkin ostin vihdoin elämäni ensimmäiset new rockit huutiksesta Kyseessä kiiltonahkaiset todella korkea pohjaiset neptunot jousilla ja jatkovarsilla Hii* En malta odottaa paketin saapumista
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2010 11:08
Tämmöiset olen hankkimassa tänään:
KENKA!!!1

Eihän noissa mitään ihmeellistä ole, mutta mielestäni ihan kivat peruskengät ja ennen kaikkea vegaaniset.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.03.2010 19:37
Oi juhlaa! Tilasin pitkästä aikaa pitkävartiset plattarit. Enpä muista oliko ehkä toissa vuonna kun viimeksi näin kävi. Mulla oli monta vuotta just tän tyyliset plattarit ja sitten se kangas alkoi niinkun kuoriutumaan tosi rumasti, joten luovuin niistä. Nyt oon kuitenkin itkenyt karvaita kyyneliä kun ne oli ehkä lemppari saappaat ikinä. Kesti kauan löytää just oikeat ja sitten surffasin ja googlailin ympäri nettiä että löysin parhaimman hinnan ja kyllä ne vaan Morticiasta Suomenmaalta löyty.
slick
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2010 02:31

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

slick

Näin henkilönä joka ei ole ikinä käyttänyt enempää korkoa, kuin mitä maihareissa sattuu olemaan, käy jo valmiiksi sääliksi noiden käyttäjän jalkoja.

No ei, tottumisestahan siinä varmaan on kyse, mutta itse en uskaltaisi omia käyräjalkojani mihinkään tuollaiseen laittaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit