Gootti.net

Kengät (2)

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.03.2010 13:08

Lainaus: Ratpick

Näin henkilönä joka ei ole ikinä käyttänyt enempää korkoa, kuin mitä maihareissa sattuu olemaan, käy jo valmiiksi sääliksi noiden käyttäjän jalkoja.

Polyunsaturated Doll Bloodin linkittämissä kengissähän on itseasiassa hyvin vähän korkoa, jos miinustetaan 12cm korosta platform, jonka arvioisin kyseisissä kengissä olevan ehkä n.6cm. Jäljelle jää siis vain 6cm, joka on erinomainen korko jalalle; päkiätkään eivät tule vielä monenkaan tunnin kävelyn/seisomisen jälkeen tuolla korolla kipeäksi. Myös kävely on helppoa noin paksulla korolla.

Turhaan ihmiset pelkäävät platformkenkiä, niillä kun on juuri mainitsemieni seikkojen takia yleensä hyvinkin helppo ja mukava kävellä. Eri asia on toki sitten jotkin tämän tyyppiset, joissa on kapea stilettikorko ja koron korkeuteen suhteessa vähän platformia. Nuo vaativat jo sitten sitä korkkareillakävelytaitoa, ja niitä en pukisikaan ihan jokaisen korkkariensikertalaisen jalkoihin. Minulla ainakin myös päkiät tulevat vastaavien kenkien kanssa melko nopeasti kipeiksi, vaikka käytänkin vähintään 9cm korkoja päivittäin, joten tottumattomuudesta ei ole kyse. Päkiägeelityynytkään eivät minulla auta pidemmän päälle, mutta irvistäen mennään silti .
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2010 13:52

Lainaus: Faith Black

Myös kävely on helppoa noin paksulla korolla.

Huomioitava pointti.
Näitä kyseenomasia saappaita mulla on ollut ikävä just sen takia kun niillä on helppo kävellä. Ja mun mielestä tosiaan toi ei ole vielä ees korko eikä mikään verrattuna niihin mitä mulla on jo. Kts. Faith Blackin linkittämät poposet.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 29.03.2010 13:41

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Uu mama, laitoin tilaukseen nämä:URL

Oh wau, nää tuli _

Ensi kokeilulta voin kertoo et on aika tukevat nilkkojen kohdalta, todella hyvä! Tuntuu hyvältä kävellessä, vaikkei näissä juurikaan plattaria ole ja korkoa semmoi ~10cm. Ainut huono puoli oli et ovat pohkeen kohdalta ihan semisti isot, nyörit tiukimmillaankin säädettyinä, mutta ei niin kovasti että häiritsisivät käyttöä.

Iiiih, I'm in lööööv

Muoksittu linkkiä.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2010 13:03
^ Mäkin katoin noita, olis tosi ihanan näköiset, mut kun ei oo yhtään plattaria.. Toi 11,5cm korkoa on ihan liikaa mun jalalle, sellainen maks. 6-7cm kestää päkiä ilman kipeytymistä.
Tai sekin vähän riippuu kengän mallista, joissain kengissä kipeytyy päkiä, vaikka olis vaan 5cm korkoa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 19:53
^Jöö, taisin iloita vähän turhan aikaisin et ovat hyvät jalassa... Olin perjantaina ACS:ssä ja muutaman tunnin kävelyn jälkeen voin kertoo et jalat aika vähän huusi hoosiannaa. Jalkapöydät ja nilkat oli niin arkoina et ei hittolainen oli tuskaa selvitä kotiin asti. Tosin luulen että tuota ongelmaa on helppo korjata ainakin hieman löysäämällä nyörityksiä niistä kohdista joihin sattui. En tiedä sitte kuinka paljon se vaikuttaa siihen et niillä ois tukeva kävellä...tarttee koittaa
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.04.2010 11:52
Viimeisin kenkäostos oli miesten/unisex -bootsit: Ranger-302

Kovasti oon noista tykännyt, vaikkei ne Demonian kengät mitään hirveän hyvälaatuisia olekaan. Sisäänajovaiheessa kyllä tuli mun ja kengän yhteensopivuusongelmia, mutta nyt olemme ne onnellisesti ohittaneet, ja popoilla on mukava hiihtää ympäriinsä. Mä aina metsästän tuolta alennustuotteita, kyseiset jalansuojukset lähti neljälläkympillä, kun sain vielä omat alennukset päälle Mut yleisellä tasolla en kyllä kovasti suosittele kyseistä putiikkia, mun on vaan helppo hommata sieltä, kun pääsen aina hakemaan kengät paikan päältä ja saan alennukset.
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2010 12:11
Käytän itse enimmäkseen creepereitä, jotka läskäreinäkin tunnetaan. Siis sellaisia paksupohjaisia pyöreämuotoisia kävelykenkiä. Niitä on useampi pari vuosien saatossa ollut. Tällä hetkellä löytyy yhdet siniset, viininpunaiset, leopardikuvioiset ja mustat. Garagelandissa on paras ja monipuolisin valikoima. Näyttää tosi hyviltä mustien pilli -tai kapealahkeisten housujen kanssa. Tämän näköisiä, jos joku ei tiedä.

http://www.underground-shoes.com/acatalog/h_creepe rs.jpg
http://www.infectiousthreads.com/Images/big_shoes_ d_creeper_4025.jpg

New Rockeja käytän myös. Ihan hyvät, mutta vaatii pientä totuttelua. Minulla on sellaiset mustanhopeiset aika perusmallit. Olen hankkimassa lähitulevaisuudessa sellaiset tosi korkeat kiss-mallit, joissa on jouset sisällä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2010 13:22

Lainaus: Radioaktivität

Olen hankkimassa lähitulevaisuudessa sellaiset tosi korkeat kiss-mallit, joissa on jouset sisällä.

: | hyi, ei neptunoita saa sanoa Kiss-mallisiksi New Rockeiksi, tulee ällöttäviä mielikuvia! Neptunot on näteimmät nyyrikin mallistoista. & sikahyvät kävellä. & sikakalliit.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2010 13:01
Te jotka olette ostaneet liian isot kengät, oletteko saaneet pienennettyä niitä jotenkin? Etenkin avokasmallit ovat ongelmallisia, koska koot alkavat yleensä 36:sesta ja se on iso.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2010 14:13

Lainaus: Necroerotica

Te jotka olette ostaneet liian isot kengät, oletteko saaneet pienennettyä niitä jotenkin? Etenkin avokasmallit ovat ongelmallisia, koska koot alkavat yleensä 36:sesta ja se on iso.

Ainakin paksuilla kengänpohjallisilla saa pienennettyä kenkiä puolisen kokoa. Avokkaisiin saa semmoisia geelityynyjä ainakin päkijän ja kantapään kohdalle, jotka myös pienentävät kenkää samalla kun toimivat pehmentäjinä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit