Gootti.net

Goottifoorumi: Arkisto: Yleiskeskustelu 2

Täällä valvovat: kuopassa

Jatketaan täällä yleistä keskustelua, edellisen saavuttaessa sen sadan sivun maagisen rajan.

100 get!

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

Saat kyllä odottaa niitä kuvia. Tässä on nyt ongelma rahan puutteen takia, eli lahjoituksia otetaan vastaan ! :>

Anteeksi

Kuusivarkaissa käyminen kuulostaa minusta jotenkin... turhalta. Tämä siksi että olen ikäni tottunut että kuusi haetaan tuolta metsästä, ei se niin nuukaa ole että onko se ollut omaa vai naapurin metsää.
Ja kuusen ostaminen taas kuulostaa ajatuksena hirveältä. O_o Onneksi asun täällä korvessa.

Primadonna ja ilotyttö.

Lainaus: BronzeRain

Ja kuusen ostaminen taas kuulostaa ajatuksena hirveältä. O_o Onneksi asun täällä korvessa.

Itsekin asun korvessa, mutta kyllä me se kuusi ostettiin :> Omasta mettästä ei löytynyt ilmeisesti kuin koivuja ja mäntyjä :>

Anteeksi

Muutama vuosi sitten voitimme joulukuusen sillä meidän arvauksemme itsenäisyyspäivän lämpötilasta osui lähimmäksi. Arvauksemme oli +8C

Live for riding. Ride for living

Btw, heitän nyt ihan randomina tämän tänne, mutta onko kukaan kuullut siitä laista koskien maahanmuuttoa, jota Astrid Thors yrittää ajaa läpi eduskunnassa. En nyt tiedä tuleeko tähän kymysykseen vastauksia, mutta kumminkin.

Joten jos olette, niin mitä mieltä?
Eduskunta ei hyväksynyt lakiesitystä sellaisenaan. Siihen tulee muutoksia. Helvetin hyvä homma! Thros voi mun puolesta pyyhkiä ********* järjettömillä lakiehdotuksillaan. EU:ssa ei oltu ehditty vielä edes viimeistellä asiaa koskevaa direktiiviä joten mikä kiire sillä lakiehdotuksella oli? Saatana...olen esityksen nähnyt ja mitään hyvää sanottavaa siitä minulla ei ole eikä tule. Aaaaarrghh...en pysty tästä nyt keskustelemaan mutta ehkä paremmalla ajalla.

"Inter mortuos mortem expectans"

Olen täysin samaa mieltä kuin sie, Natassja
Mä en tiedä mitä sanois, kun en ole kuullut asiasta kuin vasta nyt :/ Pitäis varmaan kattoo onko missään juttua aiheesta :>

Anteeksi

Lainaus: Barokki

Pitäis varmaan kattoo onko missään juttua aiheesta :>

Eduskunnan kotisivuilta löytyy koko helahoito, hakupalveluista voi etsiä asiakirjoja. Hakusanaksi ulkomaalaislaki ja tässä tapauksessa asiakirjatyyppi on hallituksen esitys. Suosittelen tutustumaan sivuihin muutenkin. Myös Hesarin kotisivuilta löytyy lyhyitä artikkeleita.

"Inter mortuos mortem expectans"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!