Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 2

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 19:11
Täällä on kyllä nykyisin ihan vimmatun kuollutta menoa. Tai ehkä pitäisi olla kurkkimatta tänne noin puolen tunnin välein...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2009 20:58
Iiiiiiks, mua jänskättää ihan pirusti. Huomenna on hammaslääkäri ja siellä revitään viisaudenhammas poies ja paikataan yksi reikä. Vihaan lääkäreitä yli kaiken ja ei ole edes ketään kenen kättä puristaa! Sitten onkin töistä kolme päivää vapaata, sattui hyvään saumaan ne vaparit, saa rauhassa toipua traumattisesta kokemuksesta...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2009 21:15
SeKukaVaaniiSängynAlla

Pyydä diapamia enne hampilekuria.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2009 21:23

Lainaus: Kedira

Pyydä diapamia

Erittäin hyvä idea. Pitää muistaa toi huomenna.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 21:55

Lainaus: Piiskansiima

Täällä on kyllä nykyisin ihan vimmatun kuollutta menoa. Tai ehkä pitäisi olla kurkkimatta tänne noin puolen tunnin välein...

Ihan sama miulla. On vissii vähä tylsää...

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Huomenna on hammaslääkäri ja siellä revitään viisaudenhammas poies ja paikataan yksi reikä.

Voit myöskin lohduttautua sillä että huomenna on toinenkin potilas hampulääkärissä. Sellaisesta kidutuksesta joutuu vielä maksamaan itsensä kipeäksi.. Onneksi miun hampilääkäri on mukava ettei ole ihan kauheaa sikäli, mutten kyllä muuten tykkää yhtään ku oma purukalusto on nii herkkää ettei siedä yhtään porata ilman kunnon puudutuksia..
Sitten on autokin taas rikki joten pyöräilen töistä hammaslääkäriin ja sieltä puolipäätä puuduksissa kotiin. Vesisadettakin luvattu niin että jeejee, joku on erittäin iloinen!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.04.2009 22:49
öö... en oikeen tiiä kuuluisko moinen juttu yleiskeskusteluun, tää ei tunnu mitenkään "yleiseltä" mitä tänään koin... Oonhan kertonu siellä yliluonnollisten kokemusten ketjussa miten se mun lapsuuden kokemus (missä mä leijuin makkarissa ilmassa ja menin seinän läpi jolloin tuli se niin omituinen tunne etten osaa vieläkään kuvailla sitä, se oli ahdistava tunne, voin vain kuvailla sitä pilkuksi joka kasvaa ja kasvaa kunnes, mitä? Räjähtää? En tiedä koska en kokenut sitä niin pitkälle, mutta sitä ns pilkkua ei voi nähdä, koskettaa tms, tunne on eräänlaista paineen tunnetta) tulkittiin sittemmin pariin otteeseen hypnoosissa alien abduktioksi.
Niin tänään koin jotain vielä hurjempaa kun tuo juttu minkä suurin osa teistä varmaan muistaa. Olin tulossa legendaarista juuripolkua pitkin himaan, kun yhtäkkiä keskellä polkua tuli omituinen tunne. Kun katoin taakseni, koko kirottua polkua ei enää ollut, vaan kaikki oli täysin valkoista!!! Sitte en muista mitään muuta ku sen, että mua tuijotettiin valtavilla silmillä ja ne kerto mulle ettei mee enää kauaa, mutta en kuullu yhtään mitään, se hiljaisuus oli kuin musiikkia, sitä ei voi sanoin kuvailla, sellasta hiljaisuutta ei oo olemassa tässä meidän tuntemassa maailmassa!! Ne kommunikoi siis telepaattisesti, ja huomasin itekki leijuvani!!! Kaikkialla oli jotain esineitä, mutta niitä ei pystyny katsoon koska ne oli niin kamalan kirkkaita että sattui silmiin, jolloin yks niistä alieneista kerto niiden esineiden olevan vaan puhdasta energiaa. En nähny niistä kuin kasvot jotka oli todella ystävälliset, ne ei ollu mitään vihreitä vaan niin vaaleen harmaita et melkeen valkoisia, mutta muuten silmät ja pään muoto ym oli ku jostain X-filesista. Ja vaikken nähny niiden ruumiita, tunsin että ne oli aika isoja. Samalla tunsin miten mua alko pyörryttää ja tuntu kuin kaikki mun veri ois yhtäkkiä pakkautunu päähän ja tuli kamala paineen tunne ja eka luulin et pää räjähtää, silti en jostain syystä pelännyt, ja sitte seuraava havainto on se, kun laitan avainta himaoveen!!! Helvetti mua tuli tänään UFO hakeen mutta mä urpo en ees älyny kysyy mistä ne on, mitä ne tekee, onko universumissa kuin paljo elämää ym!!!!!!! Nyt kysymyksiä pyörii mielessä ainakin sata!!!!!
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:10
Eihän tuo nyt vaan ollut narrausta Ninni...?
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:11
Hmm.. Aprillipäivä tänään... Vie hieman uskottavuutta tuolta jutulta
Köh...
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:17

Lainaus: Tily

Hmm.. Aprillipäivä tänään... Vie hieman uskottavuutta tuolta jutulta
Köh...

Mutta mistäs me tiedetään mitä oikeasti on tapahtunut. Joten annetaanpa Ninnin vastata jos haluaa sitten kun tämä päivä (aprillipäivä) on mennyt ohi. Itse periaatteesa en sulje mitään mahdollisuutta pois, koska olen lukenut paljon filosofiaa ja sen kautta saanut avattua mieleeni hyvin paljon uusia maailmoja. Tosin jotkut vaihtoehdot vaan kuitenkin tuntuvat todennäköisemmiltä kuin toiset...
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:29

Lainaus: die Winterreise

annetaanpa Ninnin vastata jos haluaa sitten kun tämä päivä (aprillipäivä) on mennyt ohi

Niin no, vähän tarkoitinkin, että olisi voinut säästää kertomisen vaikka huomiseksi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit