Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2010 11:31
Stargate: Continuum

Vanhana Stargate fanina tämä elokuva iski kyllä ja kovaa, olipas ihana nähdä kaikki neljä vanhaa hahmoa yhdessä taas, Teal'c, Samantha, Jack ja Daniel. Elokuva oli kuin yksi pitkä Stargate jakso, tykkäsin kun olivat saaneet niin monia vanhoja näyttelijöitä mukaan (Apophis, Hammond, ym). Juonessa nyt ei ollut sen ihmeempää, toimiva, mutta jo hieman käytetty. Tuli kumminkin taas halu katsoa vanhoja Tähtiportti jaksoja.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.02.2010 11:45
Paranormal Activity
Olipas siinä kyllä pitkästä aikaa elokuva, joka iski edes jollain tavoin.
Kerrankin Psykologista kauhua, joka vieläpä toimii. Tai ainakin se toimi minuun varsin hyvin. Todennäköisesti se kolahtaa ihmisille, joilla on jonkinlainen usko henkiolentoihin ja vastaaviin. Silloin tunnelmaan pääsee parhaiten sisään. Ne jotka siihen eivät usko niin kannattaa ehkä jättää katsomatta.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.02.2010 17:32
Happy-Go-Lucky
Tuli Viasatin kanavapaketin kautta lauantaina sattumalta seurattua.
Oli yllättävä kuinka näinkin positiivinen ja iloinen leffa ei saanut mua voimaan pahoin vaan päinvastoin - sai ilosemmalle tuulelle! :O
Brittileffassa Poppy on ylipositiivinen ja iloinen, sosiaalinen kolmekymppinen, joka "jostain kumman syystä" on onnellinen aviottomassa elämässään ja asuessaan kämppiksen kanssa ja ollessaan ala-asteen opettaja.
Yleensä tällaset leffat tosiaan saa mut vaan murisemaan enemmän kuin normaalin murrr, mutta tässä tapauksessa vielä edelleenkin välillä mietin kuinka ihmeellisen hienoa olisi olla Poppy ja kuinka iloinen mä olen että hän on onnellinen.
Ja juu, kyllä se alkaa deittaileen siinä lopussa, mutta se ei ole se pointti...Ainakaan mun mielestä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 10.02.2010 17:55

Lainaus: Positiivinenpakana

Stargate: Continuum

Vanhana Stargate fanina tämä elokuva iski kyllä ja kovaa, olipas ihana nähdä kaikki neljä vanhaa hahmoa yhdessä taas, Teal'c, Samantha, Jack ja Daniel. Elokuva oli kuin yksi pitkä Stargate jakso, tykkäsin kun olivat saaneet niin monia vanhoja näyttelijöitä mukaan (Apophis, Hammond, ym).

Amen to that. Sain kyseisen leffan vuosi sitten joululahjaksi ja miä ainakin tykkään Stargate-fani henkeen ja vereen kun olen.

Mutta asiaan.
Pieni Merenneito
Mikä näissä vanhoissa piirroselokuvissa oikein viehättää? Ja varsinkin nyt "aikuisiän" tullen eikä pelkästään nostalgian tähden. Niistä saa vaan paljon enemmän irti nyt kuin lapsena.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2010 18:02

Lainaus: darkAngel

Pieni Merenneito
Mikä näissä vanhoissa piirroselokuvissa oikein viehättää? Ja varsinkin nyt "aikuisiän" tullen eikä pelkästään nostalgian tähden. Niistä saa vaan paljon enemmän irti nyt kuin lapsena.

Olen huomannut aivan saman! Nautin varmaan vielä enemmän jostain Disneyn leffoista nykyään kuin lapsena ja siksi olemmekin mieheni kanssa keränneet jo ihan muikean Disney-kokoelman (~40 dvdtä/blu-rayta). Esimerkiksi Notre Damen kellonsoittaja, jonka vastikään katsoimme, tuntuu aivan eri elokuvalta nykyään (vaikutusta vielä toki korostaa se, että olen nyttemmin lukenut kirjankin, johon leffa perustuu).
Kirjoittanut: black rose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.02.2010 21:34
Katoin eilen The Ghost Riderin - täytyy sanoa, että leffa oli niin paskasti tehty, että se oli jopa hyvä! Vaikka ei ollut komedia, nauroin vatsa kippurassa Marvelin tuotantoa sekin nörttileffa.

Mode muokkasi; eipäs turhaan kursivoida koko viestiä! Se ei tee siitä millään tavalla erottuvaa tai jännää, ainoastaan ärsyttävää.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.02.2010 00:07
Eragon.
Väistelin tätä mahdollisimman pitkään, enkä näköjään ihan syyttä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2010 11:33

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Happy-Go-Lucky
Tuli Viasatin kanavapaketin kautta lauantaina sattumalta seurattua.
Oli yllättävä kuinka näinkin positiivinen ja iloinen leffa ei saanut mua voimaan pahoin vaan päinvastoin - sai ilosemmalle tuulelle!

Itse erhdyin joskus kaverini katsomaan kyseisen pätkän ihan leffateatterissa. Minuun ei iskenyt, oli mielestäni enemmänkin tekopirteää sähellystä, mutta makunsa kullakin.

Torstaina tuli katsottua Zombieland ja eilen vihdoinkin Avatar.

Zombieland
Oli hauska ja viihdyttävä, paras näkemäni zombieleffa. En tosin ole nähnyt niitä kovin montaa. Vähän oli ehkä juoni hömppää mutta juuri sen avulla saatiin pari hauska kohtaus lisää elokuvaan. Olin kuullut että leffa olisi pelottavakin, sitä se ei sentään ollut mutta sen verran jännä että mielenkiinto säilyi.

Visuaalisesti upea, juonellisesti tosiaan hieman niin ja näin. Vaikkakin odotin ehkä vielä huonompaa juonta, se oli siis hieman positiivinen yllätys. 3D -lasit olivat kyllä vähän epämukavat ja meinasivat tippua melkein koko ajan.. Kaikenkaikkiaan jees leffa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 13.02.2010 19:12

Lainaus: Funereal Soul

Paranormal Activity
Olipas siinä kyllä pitkästä aikaa elokuva, joka iski edes jollain tavoin.

Musta se oli ihan paska Ensin siinä ei tapahtunut paljon mitään, ja sit kun alkoi tapahtua, niin se loppui. Mun tuli ihan mieleen Blair Witch Project, enkä tykännyt siitäkään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 14.02.2010 12:03

Lainaus: poison

Musta se oli ihan paska

Höpö Höpö! Väärä mielipide
Ja tapahtuipas. Kokoajan se meni mukavasti silleen ahdistavasti omassa päässä miettien että miten se etenee ja ja.. no niin. Nyt ei ajatus kulje niin hyvin, että voisin sulle selittää

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit