Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.01.2009 17:09
Jatketaan täällä, leffajuttuja; Elokuvakeskustelua ja viimeksi katsomianne elokuvia!
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Marras
  • Lähetetty: 02.01.2009 21:36
Viimeisimmäksi möllötin Poltergeistin, ei mitään suurempia tunteita herättänyt, vaikka oli siinä hauskojakin kohtauksia. Kaveri pyyti katsomaan uutta vampyyrileffaa huomenna, tosi jännittävää päästä näkemään se. Enpä ole muutenkaan ollut elokuvateatterissa kun... no, ala-asteella viimeksi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.01.2009 22:31
Äsken tuli katsottua Paholainen Pukeutuu Pradaan, ja täytyy sanoa että olen ihan pöpinä muotialaa käsitteleviin hömppäleffoihin. Minusta leffa oli varsin kiva - Meryl Streep ja...Anne...Hathaway tai joku sellainen...no se pääosaneiti kuitenkin... olivat hurmaava kombo.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2009 23:26
Twilight - Houkutus. Täytyy sanoa, että näitä kirjoja rakastamana henkilönä, olen tyytyväinen elokuvaan. Todella. Pelkäsin, että se "rikkoisi illuusion täydellisyydestä", mutta ei se sitä tehnyt. Pikemminkin harmittaa, että päänäyttelijät olivat niin vahvoja rooleissaan, koska tästä lähtien aina lukiessani näen heidät mielikuvissani, enkä enää tiedä, millaisiksi heidät aiemmin kuvittelin. Joka tapauksessa, pieniä ns. kauneusvirheitä (esimerkiksi typerät "lentämiskohdat", ei Edwardin olisi puissa tarvinnut hyppiä, Culleneiden talo oli jotenkin tyhmä, jotkut kohdat, kuten hotellissa olo olivat liian hätäisiä) lukuunottamatta todella hyvä elokuva. Oli ihanaa, että samoja dialogeja, kuin kirjassa, oli laitettu elokuvaan. Pidin kyllä. Täytyy nähdä uudestaan, mutta ehkä ilman taustalla kaikuvia teini-kikatuksia ja huokauksia (toivon, ettei mikään niistä ollut vahingossa omasta suustani karannut ).
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2009 01:54
Viimeksi tuli katsottua teatterissa Yes Man. Elokuva oli juoneltaan aika tyypillinen yhden vitsin elokuva ja en oikein pidä Jim Carreysta, mutta ihan ookoo viihdettä toi oli kaikessa huonoudessaan.

Annan leffalle silti arvosanaksi kympin, koska siinä esiintyy maailman kaunein nainen, Zooey Deschanel ja sen rooli on maailman ihanin Tuollaisen tyttöystävän kun sais
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2009 13:40
Tuli eilen katottua There Will Be Blood, joka on siis 1900-luvun alkuun sijoittuva tarina yhden miehen matkasta hulluuteen.

Pidin aivan järjettömästi. Daniel Day-Lewis teki todella Oscarinsa arvoisen työn näytelleessään päähenkilöä. Elokuva oli muutenkin toteutettu niin hienosti, että olin aivan äimänkäkenä. Mitään ei annettu hopea lautasella katsojille valmiiksi vaan aina joutui itse miettimään pienten vinkkien kautta mitäköhän tässäkin on oikeasti tapahtunut ja mitäköhän tuokin tarkoittaa. Tunnelma oli myös rakennettu todella hienosti alusta alkaen esimerkiksi musiikin avulla ahdistavaksi ja loppukin jätti vain suun auki. Täytyy ehdottomasti lukea se alkuperäinen kirja heti kuin vain saa sen käsiinsä. Vau!
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Venom
  • Lähetetty: 03.01.2009 14:35
Yön Ritari En nykyään juurikaan katso elokuvia.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.01.2009 17:25
Batman - Yön ritari -elokuvan katsoin minäkin viimeksi. Ihan liikaa räiskettä ja pauketta ja actionia ja väkivaltaa, enkä muutenkaan oikein tykännyt. En myöskään pysynyt oikein juonessa mukana. Ei tuonkaltaisia leffoja minulle enää, olisi pitänyt tajuta jo ennenkuin menin vuokraamaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2009 17:36
Eilen tuli katsottua telkusta: Sin City. Aika erikoinen raina, mutta oikeastaan aika hyvä, ja siinä oli mielenkiintoisia hahmoja, osin huumoriakin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.01.2009 18:36
Minä ja impressio katselemme Taru Sormusten Herrasta-trilogiaa pidennettyinä versioina On ihan kiva katsella niitä piiiiitkästä aikaa, ja varsinkin kun impressio ei ole pidennettyjä nähnyt. Itse henkilökohtaisesti tykkään pidennetyistä enemmän, sillä lisätyt kohtaukset kertovat joistain henkilöistä enemmän, ja avaavat myös joitakin sivujuonia. Lisämateriaalitkin ovat varsinaista herkkua tällaiselle hömpälle kuin minä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit