Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2009 16:41
Ötökän elämää tuli tänä aamuna katsottua
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.01.2009 17:18

Lainaus: BronzeRain

Orpokotia en ole vieläkään harmikseni nähnyt.

Juu, tuo kannattaa kyllä ehdottomasti katsastaa, aivan piiiirun hyvä. Toro on vissiin tehnyt myös sen Meri sisälläni leffan, mutta se ei tainnu olla mikään kauhu/fantasia-aiheinen. Sekin täytyy kait jossain vaiheessa yrittää kattoa jos oisi vaikka yhtä hyvä kun nämä muut. Eikun oliko se nyt Toron...jotenki haluisin sen liittää tähän mut en ookkaa ihan varma...no anyhow.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 06.01.2009 18:25
Kalteva Torni
Ok, olen jo pitkään flamettanut irl sekä eri foorumeilla suomalaisia elokuvia ja niiden surkeutta, mutta jumanskega! Kalteva Torni on ehdottomasti paras suomalainen elokuva jonka olen nähnyt!
Pääosan näyttelijä oli tyrmäävän taitava ja uskottava, ja elokuva oli hyvin kirjoitettu kaikin puolin. Ah, onneksi jostain tämäkin DVD on meille tiensä löytänyt, niin voin katsella sen vielä moneen kertaan uudestaan. Suosittelen kaikille jotka ovat menettäneet uskonsa suomalaiseen elokuvaan.

V for Vendetta
Mitäs tästä täydellisestä elokuvasta voisi enää kommentoida, kun niin monta kertaa olen siitä jo kirjoittanut... Juoni on täydellisesti toteutettu, näyttelijävalinnat hyvät, saan vieläkin hillittömät sävärit parhaista kohdista ja osaan repliikit ulkoa Mutta sarjis on silti parempi!

Bruce - Taivaanlahja
Öhhööhöö, tuli telkusta illalla ja minulla oli niin mukava asento että ajattelin katsoa sen veljeni kanssa. Kyllähän siinä muutamankymmentä kertaa sai hörähtää kunnolla, eli ehkä 2000-luvun keskivertokomediaa parempi tekele... ehkä hiukan. Minulla tuli kuitenkin kokoajan mieleen Jim Carrey Arvuuttajana Batman Foreverissä, X___X!

Control
Ostin Controlin vihdoinkin itselleni [3DVDn packin, jossa myös JD -dokkari ja 24h Party People], ja se piti katsoa heti kun pääsi DVD-soittimen etäisyydelle. En tiedä mitä siitä voisi kommentoida, elokuva oli erittäin taidokkaasti tehty, mustavalkoisuus sopi kuin nenä päähän ja ... ja kaikki vain toimi niin perkuleen hyvin. Lopussa tirahti kyllä itku, ja piti laittaa Unknown Pleasures soimaan.

Sin City
Odotteli digiboxin kovalevyllä minua palaamaan kotiin. Olin juuri viikonlopulla lukenut ekan osan Sin Cityä, ja sen takia leffaa vertasi todella paljon sarjakuvaan. Hienosti oli tehty, noudatettu sitä ruutujakoa ja perspektiivejä hyvin. Hieman sekoitti, kun mukana oli eri järjestyksessä eri tarinoita [Keltainen Äpärä, Kohtalokas Tappo], mutta pääsin lopulta siitäkin kärryille. Sarjakuvan henki oli hyvin tavoitettu, ja aikamoisen siisti paketti kaiken kaikkiaan. Pitää hommata DVDllä.

24 Hour Party People
Leffa joka minulla joskus oli jollain nauhalla jossain, mutta hukattuani sen on pitänyt ostaa uudelleen. Tuli kätevästi hommattua Controlin kanssa. Hyvähän tämä on, ehkä parempi kuin muistin [ekalla kerralla ehkä hieman... outo tai sekava?], mutta olen edelleen sitä mieltä että elokuvassa on liikaa Happy Mondaysia ja liian vähän New Orderia! Jotkut linet ovat kyllä kuningasluokkaa. "I'm recording silence. And now I'm recording Tony fucking Wilson"

jaa että minä muka katselen paljon elokuvia?
*menee katsomaan Kissojen Valtakuntaa*
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.01.2009 23:41
Tänään katottiin TSH Kuninkaan paluu
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2009 23:49
Australia.
Olihan se ihan hyvä leffa vaikken normaalisti sen tyylisiä leffoja katso...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.01.2009 11:55

Lainaus: Aqualia

Olihan se ihan hyvä leffa vaikken normaalisti sen tyylisiä leffoja katso

Niin minkähän tyylisiä? Ei tuo nimi nimittäin kerro paljoa. Ainakaan minulle. Olisi jossain määrin mukavaa kuulla, että minkätyylinen leffa sitten on kyseessä ja voisiko sitä suositella muille katsottavaksi? Vähän on lyhyttä infoa, kun kerrotaan pelkkä nimi ja kommentti - "joo oli kiva".
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2009 12:20

Lainaus: Funereal Soul

minkähän tyylisiä?

Tuo Australia on kait semmonen draama/nyyhky-leffa jossa pääosia näyttelee Nicole Kidman ja Hugh Jackman (aika nami mies, muttei silti kiinnosta tämä leffa). Sen enempiä en minäkää osaa sanoa, mutta jotai kuitenki
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.01.2009 12:24

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Tuo Australia on kait semmonen draama/nyyhky-leffa

no niin.. Tuollainen kertoo jo hiukan tarkemmin jotain. Kiitoksia sinulle. Kohta tosin joku tulee ja sanoo, että onhan tuosta ollut trailereita. No multa ainakin mennyt ohi jos on ollutkin joskus tai sitten ollut niin mielenkiintoisen oloinen
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.01.2009 13:38
Guillermo Del Toron leffat on kyllä hyviä niittä kannattaa katsoa ite oon nähny noi mainitut ja muistelen että enemmänkin.

Lainaus: Death Angel

Saw

Tuohon oikeestaan kuuluu kattoa ne kaikki 1 -4 sitte vois oikeestaan sanoa tykkääkö saw "leffasta" sillä jokainen osa lisää ja täydentää tarinaa. Itse pitän saw elokuvana sitä että kaikki neljä yhdessä katottuna (vitosesta en voi vielä sanoa q en oo nähny)
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2009 20:06
Kissojen Valtakunta [Neko no ongaeshi]
Yhyy, suomiduppi repii korvani riekaleiksi! Katselin silti, kun en ole ikinä nähnyt tätä Ghibliä Ihan hellyyttävä tarinahan se oli, ja hauskoja hahmojakin riitti. Sopivan lyhyt tuollaiseksi lastensaduksi. Ihan jees, mutta ei jäänyt täyttämään dikiboksin kovalevyä sen kauemmaksi aikaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit