Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2010 18:52
Itse katselin viimeksi Paranormal Activityn. Kyseessä on vähän Blair Witch Project-tyyliin tehty kauhuleffa/trilleri. Käsikameralla siis kuvattu nuorta paria, joiden talossa kummittelee.

En oikein tiedä pidinkö pätkästä, siihen oli vähän vaikea suhtautua. Ei kai se huono ollut, mutten katsoisi välttämättä toista kertaa. Nimenomaan dokumentaarinen ote teki elokuvasta vähän tylsän, toisaalta se nimenomaan pelotti, koska elämään oli helppo samaistua. Mitään säikyttelykauhua ei ollut, kamalinta ehkä oli nähdä, miten ihminen hajoilee pelkonsa kanssa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 23:24
Tuli sitten katseltua Van Helsing telkkarista tuossa viikonloppuna. En ollut nähnyt leffaa aiemmin mutta mielikuvani isolla rahalla toteutetusta Buffy-meiningistä ei mennyt kovinkaan vikaan. Olihan tuo ihan viihdyttävää aivot narikkaan -settiä mutta toistamiseen leffaa ei liene tarvetta katsoa. Olenko muuten ainut jolle tuli mieleen Kelju K. Kojootti siinä vaiheessa kun ihmissusi putoaa kolmatta kertaa kanjoniin tai vallihautaan?
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2010 00:29
Inglourious Basterds (2009)

Minusta Tarantino on aina ollut melko yliarvostettu, mutta paremman puutteessa tuli tämäkin pätkä katsottua ja kyllähän se nyt ajankuluna meni oikein mainiosti, olin jopa hiukan yllättynyt että jaksoin katsoa ks. leffan loppuun asti. Elokuvan parasta antia olikin ensimmäinen luku, jossa oli onnistunutta jännitteen rakentamista ja elokuvan konnakin tuli esiteltyä edukseen. Jossain vaiheessa rupesi vain tätä tyttöä tylsistyttämään ja kelloa tuli toljotettua vähän väliä, eipä tämmöinen viihde täysin omiin mieltymyksiin iske.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2010 02:05
Taitaapi olla jo aikaa sitten, kun viimeksi leffoja katselin, mutta Silent Hill on viimeisin muistamani. Tunnustan, että olen sen katsonut jo pari(tuhatta) kertaa aikasemminkin ja jokin silti viehättää edelleen. Loppu jää aina mietityttämään, ja henkilökohtaisesti elokuva kyllä muokkasi käsityksiä hyvästä ja pahasta. Ja tietenkin Pyramid Head valloittaa charmillaan. Seuraava tehtävä onkin pelailla samannimiset pelit läpi, jos siihen näillä hermoilla kykenee *kröhöm*
Joka tapauksessa, onkos täällä muita kyseisen leffan katsoneita? Pyydän jo anteeksi, kun laiskuuttani en jaksanut katsoa, onko aiheesta puhuttu aikaisemmin, kun noita sivuja näyttää tässä topicissa riittävän.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.02.2010 17:02

Lainaus: ForgottenOne

Joka tapauksessa, onkos täällä muita kyseisen leffan katsoneita?

Voi kyllä, kyllä. Jonkinlaisena Silent Hill fanina, tottakai on tullut katsottua useampaankin kertaan.
Ja kun sen "joutui" aikoinaan hyllyyn hankkimaan niin varmasti tulee katsottua jatkossakin.
Onhan leffassa kyllä sellainen huonopuoli, että jos ei ole yhtään tuohon maailmaan ja peleihin tutustunut niin voin vaan kuvitella, kuinka tuo elokuva menee sellaisilta henkilöiltä ohitse.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2010 23:50

Joka tapauksessa, onkos täällä muita kyseisen leffan katsoneita?

juu olen katsonut joskus kauan sitten hyvä kun muistan jotain...

Lainaus: Funereal Soul

Onhan leffassa kyllä sellainen huonopuoli, että jos ei ole yhtään tuohon maailmaan ja peleihin tutustunut niin voin vaan kuvitella, kuinka tuo elokuva menee sellaisilta henkilöiltä ohitse.

juuri tämä selittää miksen muista leffaa kunnolla
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2010 04:16

Lainaus: Funereal Soul

Olen eri mieltä. Itse en ole pelejä pelannut ollenkaan, en edes nähnyt että joku muu olisi niitä pelannut, enkä silti koe missanneeni mitään hirmu olennaista leffasta. Voihan olla että olen väärässä ja multa on huomaamattani mennyt ohi jotain juttuja mutta eipä se mun leffanautintoa ole kertaakaan pilannut. Olen jaksanut katsella sen useampaan kertaan ja joka kerta se on yhtä hyvä
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.02.2010 13:22
Tuli tuossa aamulla katsotsottua Tanssi yli hautojen, taas vaihteeksi. Ihan mukiinmenevä satu, sillä faktat ovat aika hataralla pohjalla.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2010 02:25
Oli tietenkin heti pakko tulla infoamaan ihmisiä viimeisimmästä elokuvasta jonka katsoin. Tällä kertaa kyseinen tapaus tuli tv:stä ja nimi on Kuolleiden aamunkoitto. Aika perus zombiräiskintää, mutta kyllähän tuota nyt jaksoi katsella ihan hyvin vielä tähän aikaankin. Asiaan saattoi toisaalta vaikuttaa myös hyvä leffaseura, joka tapauksessa ei ole valittamista. Kuitenkin pakko sanoa, että olen enemmän hyvien juonten perään kuin random mätön. Ja tuskin olen ainoa?
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2010 15:07

Kuitenkin pakko sanoa, että olen enemmän hyvien juonten perään kuin random mätön. Ja tuskin olen ainoa?

et ole ainoa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit