Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 19:56

Lainaus: azpzv

keräiletkö vanhoja nukkeja?

En periaatteessa. Harrastan nukkekodin tekemistä ja Barbien keräilyä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 20:00
Sain lenkkeily intoni takaisin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.12.2009 20:59
Ostin Morticiasta ihanat korkokengät! Olivat viimeiset kappaleet, ja sopivasti kokoani, hintakin vain 20€. Näillä en kyllä toikkuroi pitkään missään, mutta näyttävät hyviltä, ainakin kuvauksissa käytettynä!

Pleaser Blis38
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2009 16:11
Sain liput huomiseen Edgar Allan Poe oopperaan :P Nyt siis vihroin pääsen katsomaan oopperaa!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.12.2009 18:21
Kaveri hommasi minulle the Wildhearts -julisteen bändin nimmareilla ja "Get well soon" terveisillä, kun en itse päässyt stalkkaamaan orkesteria Kirjasto 10:nen näyttelyyn tänään kuumeen takia.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2009 21:39
Sain ihan yllättäen lahjaksi Star Wars legoja! Ja vielä kaksi pakettia!!! Olen aivan hämilläni tällaisesta ilahduttavasta hankinnasta josta en itse joutunut maksamaan kuin 100%
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.12.2009 08:04

Lainaus: Iiriva

Näillä en kyllä toikkuroi pitkään missään, mutta näyttävät hyviltä, ainakin kuvauksissa käytettynä!

Haa, nuo ovat ihunat. Omani (samanlaiset) myin pois joskus rahapulassa, ja yhä harmittaa.

Rahapulasta puheen ollen; olen niin harvoin nyt pitkään aikaan päässyt ostamaan itselleni yhtään mitään, paitsi jotain todella peruskamaa kirpparilta, että saan jotain lapsellista riemua siitä tiedosta että pääsen tänään ostamaan pipon jossa on iso, pallomainen tupsu.

...Jotenkin niin säälittävää. ._.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.12.2009 09:53

Lainaus: Heetteri

myin pois joskus rahapulassa, ja yhä harmittaa.

Tuo on kauhea tunne, olen itse joutunut joskus saman paikan eteen ja nykyään ei lähde mitään minnekkään Kärvistelen mieluummin vaikka ilman ruokaa.

Noh, sain 120e veronpalautuksia ja ostin niillä itselleni uudet pvc reisisaappaat kun sellasia on kaipailtu Siinä minun hehkutus
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2009 18:49
Ostin tänään sodesta oikein kunnolla törstörs-törsäten leirievästä, mutta lisäksi:

-sotilaspassin kannet
-OHI ON 362!-tarra
-kolme koulutushaarapinssiä; kiväärimies, sotilaskuljettaja ja vaunumies

TJ 28
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 11.12.2009 18:57

Lainaus: Heetteri

...Jotenkin niin säälittävää. ._.

Olisit ny ostanu edes varkut

Sain tänään ajan hierojalle

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit