Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2010 17:45
Tilaamani lilat mokkahansikkaat saapuivat Kiitos siskoni ihanan koiran joka kuolasi entiset mustat pilalle, piti hankkia uudet kun ei tuo pakkanen näytä laantuvan hetkeksikään Ja kun menin kirjastoon palauttamaan kirjoja, mielessä kaino toive että löytäisin edes yhden kohtuullisen hyvän kirjan, sainkin Pratchettin uusimman! Ja löysin vielä 2 kirjaa, lehden ja dvd:n lisäksi, hyvin iloinen nyt
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.01.2010 15:50
Dvd:itä:
-Aladdin
-Jane Eyre, kotiopettajattaren romaani
-Lentävien tikarien talo
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.01.2010 18:52
Ostinpas itselleni uuden leveämmän pannan. Black ofc.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 29.01.2010 13:14
Sainpas Vegetukusta pakettini \o/ Eli paljon vitamiineja, goji-marjoja 400g, soijapalleroita 300g sekä sain ekstrana soijasnackin.. :3
Has nom nao
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2010 15:31
Äiti osti mulle Notre Damen kellonsoittaja dvd:n

Ja kävin tuhlaamassa pienen omaisuuden kangaskaupan alennusmyyntiin ja kosmetiikkatarvikkeisiin. Byebye juurikasvu \o/
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2010 16:13
Helsingistä ostin kaksi uutta nenäkorua, polviin asti ulottuvan mustan villatakin UFFista, ja Morticiasta Queen of Darknessin pitkähihaisen paidan
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2010 16:38
Löysin vihdoinkin nätin ja sopivan hintaisen hatun lämmittämään päätäni Ei siis mitään pipoa, hyhyi.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2010 22:27
Sain maailman hienoimman takin ja se on vielä ihanan lämmin! Olen todella iloinen nyt! =)
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.01.2010 11:35

Lainaus: Chrystalis

goji-marjoja 400g

Mille muuten nuo maistuvat? Niiden vitamiinipitoisuudesta olen lukenut jonkin verran, mutta enpä tohdi ostaa jos maistuvat jollekin sukkamehulle.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 31.01.2010 20:47

Lainaus: kuopassa

maistuvat jollekin sukkamehulle.

Itseasiassa maku on aikalailla neutraali, ainakin noissa kuivatuissa. Pieni vivahde johonkin suuntaan, en osaa kuvailla mitään suuntaa antavaa. Kyllä niitä syötyä saa, itse olen tykästynyt niihin. Pirun kalliita vain.
Ja porukoiden koirakin olisi ottanut mieluummin niitä kuin nakkeja. :P

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit