Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Deathstars ja Sonic Syndicate Tavastialla 13.2.2009!

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2009 19:39
Juu, eli tämmösen aiheen ajattelin tänne lisäillä, kun itseäni kovasti kiinnostaisi tuonne mennä mutta seurasta on puutetta. Lahden lähistöltä ketään menossa?

Liput on ennakkoon 17,5 e ja ovelta 19 e. Ja tapahtumahan on vissiin k-18 eli ikää pitää löytyä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 19:46
En ole Lahden lähistöltä, mutta tapahtumaan menossa ihan yksin ja syrjäytyneenä. Saa nykiä hihasta jos tunnistaa ja kaipaa seuraa tuopin kallistamiseen.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 19:50
Juu, tuolla silmämeikki-aiheessa olikin tästä keikasta jo vähän puhetta. Toki vaan tulen kiskomaan jos paikalle pääsen.

Saisi nyt vaan jonkun matkakaverinkin....
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 19:54
Minä olisin kyllä muuten tuonne ilmestynyt mutta kun tuo ihana ikäraja.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2009 22:43
Voih.. olisin niin halunnut nähdä sonic syndicaten, mutta töissäpä sitä taas yllätys-pyllätys ollaan
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 22:59
Mä oon ainakin menossa katsomaan Deathstars:ia
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 23:03
Hah, aloin tässä katsella että mikä ihme tuo Sonic Syndicate on, ja yllättäen bändin Myspacesta tupsahti ihan tuttuja biisejä. Hyvä nimimuisti mulla...

Vilkuilin FME:n sivuilta että SS aloittaa soitannon kello 23 ja Deathstars 00.30.

Meikäläisen profiilisivulta voi tutkailla että minkälaisen neidin voi sit bongailla. Lisää vain mielessään sen meikkiketjussa olleen kuvan meikit naaman jatkoksi...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.02.2009 09:36
Juuri tilasin liput itselleni ja miehelleni. Ja Lahden suunnalta olemme tulossa (Heinolasta). Linkulla kaiketi mennään.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2009 19:19

Lainaus: Vampiric_

Minä olisin kyllä muuten tuonne ilmestynyt mutta kun tuo ihana ikäraja.

Sama ongelma. Lemppari tulee Suomeen ja sitten iskee ikäraja vastaan.. Ärrinmurrin!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:13

Lainaus: Piiskansiima

Meikäläisen profiilisivulta voi tutkailla että minkälaisen neidin voi sit bongailla.

Mä oon ehkä tulossa sinne, kun sain tietää että mulla on pressi/foto passi tuonne FME:hen, ja se kelpaa myös tuonne oheisklubeille. Niin että ehkä tuun Tavastialle heiluun
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit