Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Deathstars ja Sonic Syndicate Tavastialla 13.2.2009!

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:59
En sitten ilmeisesti tule, ellei mullistavia muutoksia nykytilanteeseen tule. Yksin en halua lähteä ja ei ole edes varmaa että saisin lauantain työvuoron hoidettua jollekkin muulle...

Ottakaa ilo irti te, jotka olette menossa!

Harmittaa.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2009 19:46
vaikuttais hyvältä keikalta. tulen jos ei sada lunta (jos sataa niin joutuu töihin).
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 19:57
Tulisin, jos olisi rahaa ja aikaa ja kaikkea muuta (ikää)Miksi mun pitääkin olla synynyt syyskuussa! , plaah. :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 12:35
Tänään siis humpataan! Tulkaa tosiaan moikkaamaan jos tunnistatte, en sitten halua lukea "olisin tervehtinyt mutten uskaltanut" -kitinöitä jälkeenpäin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.02.2009 01:32
Deathstar oli muuten mahtava !!!!
Kiitos Piiskansiimalle kivasta seurasta, ja niin olikos siellä ketään muita foorumilaisia, kun ei ainakaan kukaan tullut meitä nykimään hihasta
  • Lähetetty: 14.02.2009 04:11

Lainaus: poison

Deathstar oli muuten mahtava

Oo, varmasti! Olen niiin kade teille... napsitteko kuvia? Jos, niin olisi hauska nähdä niitä!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2009 11:50
Kiitos samoin, Poison!

Sonic Syndicate oli ihan positiivinen yllätys, keikan jälkeen jäi sellainen fiilis että pitääpä kuunnella tarkemmin mitä nuo heput oikein soittavatkaan. En tunnistanut bändiltä kuin vain yhden biisin jonka olen Radio Rockilta bongannut, mutta se ei tahtia haitannut.

Deathstars oli mahtava, siis aivan mahtava ja antoi kyllä rahalle vastinetta täysin. Biisejä oli valittu hyvin kaikilta levyiltä, uudelta nyt tietenkin eniten mutta keikka ei kuitenkaan mennyt pelkäksi uutuuslevyn kertaamiseksi. Olen huono muistamaan biisilistää ulkoa, mutta lavalla soitettiin muun muassa Night Elelctric Night, Chertograd, Blood Stains Blondes, Trinity Fields sekä Revolution Exodus. Eturivissä tunnelma oli luonnollisesti tiivis, mutta veikkaan että kuolontähden poijjaat saivat kyllä koko salin lämpimäksi ja osoittamaan suosiotaan. Lisäksi Skinny ja Cat soittivat kaksi vikaa biisiä ilman paitaa...

Ikävintä oli, kun joku ihkupihku blondiini halusi jatkuvasti yhdistää kyynärpäätään kylkiluihini. Ehkä hän ei halunnut "menettää paikkaansa", mutta karu totuus on, että jos on keikoilla lavan edessä, ei voi seistä hievahtamatta paikallaan ja joskus se vieressä seisova voi sattumalta päästä kaksi senttiä enemmän eteenpäin kuin sinä ehkä puoleksi sekunniksi ja se EI tarkoita sitä että tämä vieressä olija rynnisi eturiviin/eteesi/ylitsesi tai mitään muutakaan. Paikalle oli osunut myös hemmo, jonka olen mielessäni ristinyt "Porvoon metrirastamieheksi", hän on siis hoikka hevisetä hervottoman pituisissa rastoissa, ja hän ei-todellakaan-osaa-käyttäytyä!!! Täällä heppu ei onneksi mahtunut moshaamaan vimmatun pitkillä täipatukoillaan. Huh. Sen sijaan hän kyynärpäätaktikoi itsensä oikein "sujuvasti" eturivin tuntumaan kun noin kolmasosa keikasta oli soitettu.

Muutenkin paikalle oli osunut kumman paljon ihan tyylipuhtaita kuspäitä. Tämän huomasi erityisesti narikkajonossa, vieressä poispääsyä yrittänyt mies muunmuassa tokaisi kahdelle rynnivälle emakolle lakoniseen sävyyn että "joo-o, ryysätkää vain tännepäin, tooosi hyvä idea". Pällejä löytyi myös naistenvessasta, joku ei selkeästi ole käynyt keikoilla kun arvosteli suureen ääneen Whiplasherin diivamaisia välispiikkejä. "Sillä on niinq noussu kusi päähä!". Ei, vaan se on lavashow...

Keikoista nautin todella paljon, mutta kolmasosa yleisöstä olisi voinut jättää tulematta. Taitaa olla niin, että molemmat bändit ovat sen verran mainstreamia, että kuulijakuntaankin mahtuu runsaammin näitä huonosti käyttäytyviä seduloiden ihmelapsia. Ugh, olen puhunut. Tulipas selostus...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:50

Lainaus: Piiskansiima

Taitaa olla niin, että molemmat bändit ovat sen verran mainstreamia, että kuulijakuntaankin mahtuu runsaammin näitä huonosti käyttäytyviä seduloiden ihmelapsia. Ugh, olen puhunut. Tulipas selostus...

Olen samaa mieltä.

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

. napsitteko kuvia? Jos, niin olisi hauska nähdä niitä!

Mä otin jonkin verran kuvia. Ne ehkä päätyvät metallimusiikki.net:iin jossain vaiheessa. Jos lähetät mulle maili osoitteesi, voin toki lähettää sulle muutamia kuvia
  • Lähetetty: 14.02.2009 14:00

Lainaus: poison

voin toki lähettää sulle muutamia kuvia

Wou, tämähän olisi todella mahtavaa! Kiitoksia vaan paljon.

Laitan sulle yksäriä jossain vaiheessa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.02.2009 17:07
Minä olin paikalla ja oli kyllä aivan mahtava keikka!
En hihasta tullut nykimään kumpaakaan teistä, vaikka molemmat kyllä näin. Herra poison itseasiassa istui vieressäni baarin puolella ennen keikkaa. Tajusin tosin vasta noustuasi, että se olit sinä. Enpä viitsinyt siinä vaiheessa enää alkaa hihasta nykimään, koska ymmärsin sinulla olleen "hieman kiire"... Karkuun siis sitä hehkeää blondia...
Ja piiskiksen näin kävellessäni ovesta ulos keikan jälkeen, mutta siinäkään ei ollut sitten aikaa alkaa hihasta kiskomaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit