Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Frostbite Metalfest Lahden Messuhallissa 6.2.-7.2.2009!

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:05
Eli onko ketään menossa ja jos on niin perjantaina vai lauantaina vaiko kumpinakin?

Liputhan ovat aika perkuleen hintavia ( 2päivää 66,60e ja 1 päivä 44e)...

Itse en oo ihan varma vielä olenko menossa, mutta jos olen, menen lauantaina. Vaikka Cradle of Filth ottikin ja perui keikkansa.

Mutta siis kertokaa, olisi kiva tietää onko paikalla foorumilaisia jos sinne eksyn
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: warheart
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:09
Lauantaina menossa, ja alunperin CoFin takia, mutta menepähän kuitenkin ku liput on jos ostettu. Jos näkee siellä niin juttelemaan saa tulla, tuntomerkit löytyy irc-galleriasta nick warheart ja nuo hatut tonne mukaan. Porukkaan saa kyllä liittyä, yhden kaverin kanssa olen paikelle tulossa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:53
Olisin mahdollisesti ollut tulossa, mutta kun tuo CoF jättikin tulematta, en menekään. Harmi kyllä. Olisi varmasti ollut kiva tapahtuma ja vielä kivempi nähdä CoF livenä.
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:55
Monet jättää valiin, ja myy lippujaan sen takia...
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:07
Kurja homma järjestäjillekin: / Olin miettinyt tuota lähtemistä jo ties kuinka kauan, mutta onneksi en ehtinyt ostaa lippuja. Nimittäin Mayhem ja Gorgoroth eivät jaksa innostaa sen vertaa että olisin niistä tuon verran maksanut & raahannut itseni Lahteen. CoFin sivussahan se olisi ollut ihan plussaa. Toivottavasti Dani kumppaneineen tulee piakkoin Suomeen, Hesan jäähalli olisi aika ässä paikka. (Ai miten niin suunnitellut kaiken valmiiksi..?)
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:23
Sen parempaa saa hakee. Sinne jos tulisivat niin olisi hyvä, tai mikä vielä parempaa, Tuskaan!
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:27
Entäs sitten molempiin? Meikäläisenkin olisi pakko kokea Tuska ekaa kertaa (Tunnustan! En ole ikinä käynyt Tuskassa.) mikäli CoF tulisi sinne. Jääähallissa olisi tietysi kunnon oheiskrääsämyynnit, ja minulla lompakossa ylimääräistä rahaa.. S-koon bändipaitoja, jotka sopivat hintelänpuoleiselle tyttöihmiselle, on vähän liian vaikea löytää Ja luistan taas aiheesta. Juuri kun toisessa topicissa sanoin, etten ole lörppö
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:34
pikkuvika, periaatteessahan tästä lahden festareista tässä puhutaan. Ja tuskaan itekkin ekaa kertaa menossa että et ihan yksin kuitenkana ole sillä listalla
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 22:41
Tottahan toki täytyy tulla "synnyinseudulle" katsomaan perjantain tarjonta. Ja katsastaa festarin jälkeen Lahden yöelämä piiiitkästä aikaa
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2009 00:05
Mä olin alunperin tulossa CoFia katsomaan, mutta nyt tuun tarkastamaan Mayhemin ja Gorgorothin kun lippukin on hankittu... Eli lauantaina mut voi nähdä pyörimässä, tosin kukaan ei toivottavasti tiedä minkä näköinen oon
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit